النتائج 1 إلى 11 من 11
    KiNGKiMO

Post 23/10/2018 (منع مستر كات وكوتة وزمردة من أخذ البفات)

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أسعد الله مسائكم أعزائنا لاعبي زمن المحاربين الكرام.

-تم تعديل مستر كات وكوتة وزمردة ومنعهم من أخذ البفات أو اللعنات من اللاعبين منعاً لاستغلال ذلك.
    :::التوقيع:::

«موجة الموت»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة KOC2000 مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أسعد الله مسائكم أعزائنا لاعبي زمن المحاربين الكرام.

-تم تعديل مستر كات وكوتة وزمردة ومنعهم من أخذ البفات أو اللعنات من اللاعبين منعاً لاستغلال ذلك.
    حضرتك التعديل ك فكرة مبدئية كويس لكن احنا مش محتاجين كدا احنا محتاجين ان التعديل يكون شامل اي Npc ف السيرفر لان انا ممكن اروح جيران عند المعبد واروح مفعل من اي حد هناك واطلع كوته واسافر وهكذا ف اي Npc موجود مش شرط كات وكوتة وزمردة :×

من رأيي خطوة ملهاش اي لزمة مع احترامي لوجهة نظر الجميع لكن لن تفيد بأي شىء
    بالتوفيق

KiNGKiMO

@MaDiNeS

هذا كان طلبكم، وأنا سألتكم عن الألوية لأي شخصيات... أي شخصيات أخرى تريدون، بلغوني ليتم تعديلها.

:: مطرود ::

ايه يكيمو انت جاي مع كلان هيناتا كدا تقولو اي شخصية مش قلت انغلق باب تعديل على اي مهارة ??? ولا انا غلطان

«موجة الموت»

احنا بنريد ان اي Npc ف السيرفر سواء حارس شخص بتاخد منه مهمة شخص بتتعلم منه مهارات اي حاجة ف السيرفر متاخدش بف وبكدا يبقي اللعب نضيف اللي عاوز يفعل يفعل ف وسط اللعب لكن كدا حضرتك ولا كأنك عملت حاجة ممكن اروح فاركا مثلا والراجل بتاع المهمات اللي قدام فاراكا افعل منه واطلع كوته وامشي حضرتك اكيد فاهمني ؟\

KiNGKiMO

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فلافو مشاهدة المشاركة
    ايه يكيمو انت جاي مع كلان هيناتا كدا تقولو اي شخصية مش قلت انغلق باب تعديل على اي مهارة ??? ولا انا غلطان
    أي تعديل على المهارات ده اللي تم؟ انت بتقول أي هبد وخلاص؟

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MaDiNeS مشاهدة المشاركة
    احنا بنريد ان اي Npc ف السيرفر سواء حارس شخص بتاخد منه مهمة شخص بتتعلم منه مهارات اي حاجة ف السيرفر متاخدش بف وبكدا يبقي اللعب نضيف اللي عاوز يفعل يفعل ف وسط اللعب لكن كدا حضرتك ولا كأنك عملت حاجة ممكن اروح فاركا مثلا والراجل بتاع المهمات اللي قدام فاراكا افعل منه واطلع كوته وامشي حضرتك اكيد فاهمني ؟\
    خلاص ولا كأني عملت حاجة ولا تزعل نفسك ولا تتعب نفسك بالرد من أصله.... ابقى سافر وفعل وارجع واتشقلب حتى.. انت حر.
    انت أصلاً مش فاهم أيه الموضوع، وأكيد مشفتش الردود اللي قبل كدة.... عموماً، ولا كأنك شفت الموضوع ده.

«موجة الموت»

أي تعديل على المهارات ده اللي تم؟ انت بتقول أي هبد وخلاص؟

خلاص ولا كأني عملت حاجة ولا تزعل نفسك ولا تتعب نفسك بالرد من أصله.... ابقى سافر وفعل وارجع واتشقلب حتى.. انت حر.
    انت أصلاً مش فاهم أيه الموضوع، وأكيد مشفتش الردود اللي قبل كدة.... عموماً، ولا كأنك شفت الموضوع ده.
    هو ليه كل ماتتزنق تقول ولا كأنك شفت الموضوع ليه مبتكملش نقاش وفاكر انك الوحيد اللي فاهم ؟ انتا بتقول منعت كات وكوته وزمردة من انهم ياخدو بف طيب ماهو دا حاجة ملهاش لزمة لأن ف 30 الف حاجة تانية موجودة ف السيرفر ممكن اديها بشرة او جلدد وافعل منها ؟ ليه بقي انتا فاهم حاجة تانية او مش عاوز تتناقش ف النقطة دي ؟

«موجة الموت»

زي ما منعت كات وكودة وزمردة امنع الحارس بتاع جلوديو اللي مبيموتش امنع المعلمين ف المعابد امنع الناس اللي بتاخد منها مهمات وبكدا يبقي التعديل ليه لازمة لكن لما تمنع حاجة من وسط الف وتسيب الالف زي ماهو يبقي ولا كأنك عملت حاجة مع احترامي ليك ولوجهة نظرك

:: محارب نادى الألف ::

@MaDiNeS

هذا كان طلبكم، وأنا سألتكم عن الألوية لأي شخصيات... أي شخصيات أخرى تريدون، بلغوني ليتم تعديلها.
    منع شخصيات الNPC "كافه لو قدر المستطاع"من استقبال انواع البفات مثل البشرة و الجلد للحد من التفعيل للشيلين و باقي التخصصات
    لانه مثل ما قال الاخ @MaDiNes يوجد مئه عضو يستطيع اخذ بف الجلد والبشره والتفعيل كوته مسهله السفر ويسافر منطقه الحرب

:: مطرود ::

جميل استمر ... ( حذف الحارسة العاديه و كوته في جلوديو )

KiNGKiMO

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MaDiNeS مشاهدة المشاركة
    هو ليه كل ماتتزنق تقول ولا كأنك شفت الموضوع ليه مبتكملش نقاش وفاكر انك الوحيد اللي فاهم ؟ انتا بتقول منعت كات وكوته وزمردة من انهم ياخدو بف طيب ماهو دا حاجة ملهاش لزمة لأن ف 30 الف حاجة تانية موجودة ف السيرفر ممكن اديها بشرة او جلدد وافعل منها ؟ ليه بقي انتا فاهم حاجة تانية او مش عاوز تتناقش ف النقطة دي ؟
    هو انا أيه للي يجبرني أسمع الناس اللي زيك كدة واستحمل كل القرف ده؟

أنا أسف جداً يا جماعة، أنا مش هقدر أكمل في زمن المحاربين.