صفحة 4 من 5 الأولىالأولى ... 2345 الأخيرةالأخيرة
النتائج 46 إلى 60 من 67
    «قاطع طريق»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mt3b مشاهدة المشاركة
    كلامي ببساطه منع امر useskill وبف الحصان

وبكذا ضعفنا الاهوت

لان الحل الحالي نقل التخصص من اللون الابيض للاسود بالنسبة لمستخدميه
    وانا ابيه في اللون الرمادي
    يعنى عشان الصائد اتظلم نظلم بقيت التخصصات لما يمنع الحصان عشان خاطر سى الصائد اللى هوه انت محسسنى ان مفيش تخصص غيره فى اللعبه اولا الحصان عشان حجات تانيه

ممكن استخدم الحصان فى التلفيل يزيد مهاره التطهير عند الاناكيم يزيد وقت فلاش عند السحره اللى معندهاش اناكيم وبتجمع كراش مش كل الناس زيك عندهم انيكمات

ممكن استخدم الحصان فى مهاره العلاج عند البوصات او عند فريا ممكن استخدمه حجات كتير اوى الحصان مش مصنوع مخصوص عشان الصائد اللى عمالين عليه حوارات والنبى بلاش

تتكلم عن الواقعيه وانت مش فاهم فيها اي حاجه
    :::التوقيع:::

[DrUgS]

«قاطع طريق»

من كلامك ذا دليل انك مو فاهم للتخصصات

تلبس سيف يزيد عدد الخطرات وحدها 500
    يعني مع لبس اليجا خفيف تجيبها بدون التعب هذا
    تلبس مطرقة تزيد قوة الضرر
    انا اللى مش بفهم يابنى انا لعبت بكل تخصصات اللعبه من اول المبارز فى قائمه التصنيف عند منظم الاولى لحد المخادع تيجى انت وتقولى مبفهمش ودا مش موضوعنا

عارف ان الخطرات عندك فل ياعم الزكى يلى مفيش حد غيرك بيفهم انا بتكلم عن الهجوم والضرر هجومك البدنى لما يكون فوق ال15 الف وتضرب ضربات عاليه يكون منطقى

عن مايكون هجومك السحرى ميعديش ال7 الف ويضرب ضرر خرافى وبتكلم بالواقع اهه ياعم الواقعى

[DrUgS]

:: محارب مميز::

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dolr مشاهدة المشاركة
    انا اللى مش بفهم يابنى انا لعبت بكل تخصصات اللعبه من اول المبارز فى قائمه التصنيف عند منظم الاولى لحد المخادع تيجى انت وتقولى مبفهمش ودا مش موضوعنا

عارف ان الخطرات عندك فل ياعم الزكى يلى مفيش حد غيرك بيفهم انا بتكلم عن الهجوم والضرر هجومك البدنى لما يكون فوق ال15 الف وتضرب ضربات عاليه يكون منطقى

عن مايكون هجومك السحرى ميعديش ال7 الف ويضرب ضرر خرافى وبتكلم بالواقع اهه ياعم الواقعى
    دامك لعبت التخصصات ذي كلها تظن ان خطتك ذي بتضبط خلال 1د ؟
    ومن راح يسويها بصائد!!

يعنى عشان الصائد اتظلم نظلم بقيت التخصصات لما يمنع الحصان عشان خاطر سى الصائد اللى هوه انت محسسنى ان مفيش تخصص غيره فى اللعبه اولا الحصان عشان حجات تانيه

ممكن استخدم الحصان فى التلفيل يزيد مهاره التطهير عند الاناكيم يزيد وقت فلاش عند السحره اللى معندهاش اناكيم وبتجمع كراش مش كل الناس زيك عندهم انيكمات

ممكن استخدم الحصان فى مهاره العلاج عند البوصات او عند فريا ممكن استخدمه حجات كتير اوى الحصان مش مصنوع مخصوص عشان الصائد اللى عمالين عليه حوارات والنبى بلاش

مفروض تقول شكرا ان كيمو معطيك اغنية التجديد لمدة 1س
    والمفروض 2د بس

يعني افهم من كلامك ان تضحي بتخصص الصائد بشكل كلي ولا تحاول البحث عن حل وسط
    وصلت وجهة نظرك

http://zm-online.net/vb/image.php?type=sigpic&userid=7144&dateline=1350566  083

:: مطرود ::

يعنى انتا عارف انه اتظلم اهو @@

«نمله»

اقسم بالله كلان بيحب يلعب بتخصصات فيها خلل و عندك ابو سروال مسوي حالو ازكي واحد بالعالم وهو جاهل بمعني الكلمة عشان مسوي صائد يبي يرجع المهاره انا عندي صور وانا بالصائد اضربك ب 8الف مرتين ورا بعض وانت بالمبارز تقدر تقولي كيف دا وسلاحي اليجا ساحر 16 تقدر لو انت صارخ او مشعوز او غيروه تقدر تجيب الضرر ده حتي لو بفورتكس يبني متبقاش عيل سيكه كده الي يقولك حاجه تروح تعملها و تاني مره خلي بالك من سروالك يعالم اي الي يطيح منك تاني

انا الهرم الرابع....... من يتحداني يتحمل ما يحدث له

«نمله»

و بالنسبه للناس الي بتقول التخصص اتظلم اتظلم في اي انت بتضرب خطوات حاليا ب 2500 و 3 الف مش عاجبك وبتقولو المهارات التانيه ضررها قل ازي يعني كلامكو كل و حجج فارغه التخصص حاليا صار طبيعي مفهوش خلل زي الاول و التخصص ده فيه اكثر من 6 مهارات ضرب و عندك شلل وصمت وجزور وسحب بف كل 3ث وصمت بيقعد 3دقائق و40 ثانيه عاوزين اي تاني عاوزين الصائد يضرب ب100 الف عشان يعجبكم التخصص قوي للحين وفي ناس لسه بتلعب فيه بطلو هري والله اصحاب العقول ف راحه

انا الهرم الرابع....... من يتحداني يتحمل ما يحدث له

«مستكشف»

طيب ادام الموضوع للجديه قبل ماقول اي حاجه حابب اسألك سؤال وتجاوبني عليه
    ليه كل السيرفر فجأة بقي كل صوائد عشان بقو محترفين ولا اي
    تاني حاجه بالنسبه للصائد اللي بيموت من السحره بانفجار زي مابتقولو
    ليه مطلعتش اتكلمت عن الشيلين اللي ضرره عالي اه بس يجي قدام صائد
    ميلحقش يوصله لما ينط وكنسله وشلل وتهرب وفوق كل دا لاهوت
    كل تخصص وليه نقطة ضعف قولي بقي بما انك خبير وكده اي الحل بالنسبه
    للمدافعين قدام الصائد ادام التعديل ع الصائد حارقكم اوي كده ومضايقكم؟؟؟
    زي ما متعب قال يا مصطفي كل تخصص بيواجه مشكلة من تخصص تاني انا كمغامر مثلا وانت شيلين وببفات الغول وبكل البفات اضن انها متوفرة حاليا هقدرلك ؟؟؟؟ اكيد لا اقوم انا اعمل ايه انزل موضوع لكيمو اقول له ارجو من الادارة الكريمة تنزيل دفاع الشيلين لانه خرب السرفر مفيش مغامر بيقدر عليه

يقوم كيمو منزل دفاعك مثلا تيجي تلاعبني تاني هروح جاي حاطط عليك هتروح انت عامل ايه بقا سايب التخصص وزعلان ومقهور انا عايزك تعقلها يا درش واحد زي ذيد وريلي وميلا الناس دي ابتدتها صوائد بيحبو التخصص وفاهمين التخصص وملهمش اي تخصصات تانية غيرها الا اذا كان مثلا ساحر وفيه اناكيم للحروب بس الاساسي صائد فكر لو انت مكانهم انت نفسك جربت تيلين مكنتش بتتضرب ب1 الف رغم ان كل المشكلة والظيطة بتاعت تحالفكم دي كانت بسيطة جدا والله انت تقدر تنزل بفاتك وهيكون نفس دفاعك وهجومك وتحط علي الصائد الصائد ال هو لو لابس 16 دروب وزعماء دفعاتو ما بتتجاوزش ال3 الاف وقوة هجوم الصائد توازن الشخصية بسبب قلة الدفاع وعايز اقولك حاجة كانت هتبقا حل عن كدا 1 تعديل الماكرو مدة الكنسلة تبقا علي الاقل زي بتاعت المشعوذ مش كل 3 ثواني دي كانت الاضرار بس في الصائد انما الصائد معروف في اي سرفر وانت لفيتها وعارف يسطا وبتشوف كلانات كلها صوائد المهم حاول تاخد الموضوع علي انه ليك وصحابك سطان حاول يخرب الموضوع ونزل وكان عايز يكسب ناس بفب في الساحة ببلاور بسلاح لليدين +30 شوف بقا دي لليدين +30 خسر من مشعوذ اسمه دادلي فاير كان كبيرو ضربتين وملهوش يها غير انه خسر من روسينا وام كي يعني التخصص بنسبة كبيرة اتدمر كان الحل مثلا الماكرو اغنية التجديد المستدعي وانت كلاعب مش شرط تترسها بفات بس هي جت كده وصحيح عايز اسالك سؤال فين صارخك ومشعوذك بعد ما شالو الخوف ؟؟ فين لريان ؟؟ بعد الخوف مبيسجلش اولي لية كفاية تخريب في السرفر مش كل واحد مش قادر علي تخصص يقدم وشكوي وللاسف الادارة بتستجيب

غندما كنا صغار كنا نظن ان بتمان هو البطل وعندما كبرنا علمنا ان الجوكر اكثر واقعية

بلا احرص انت وهو صرعتو راسنا الآن عرفنا انكم فشلة ماتفهمون الا لتخصصات فيها خلل مثلكم

«قاطع طريق»

دامك لعبت التخصصات ذي كلها تظن ان خطتك ذي بتضبط خلال 1د ؟
    ومن راح يسويها بصائد!!

مفروض تقول شكرا ان كيمو معطيك اغنية التجديد لمدة 1س
    والمفروض 2د بس

يعني افهم من كلامك ان تضحي بتخصص الصائد بشكل كلي ولا تحاول البحث عن حل وسط
    وصلت وجهة نظرك
    وانت ماتضحي ببفة الحصان عشان خاطر مهاره واحده بس فى الصائد؟؟

[DrUgS]

«قاطع طريق»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ReVanouS KaySar مشاهدة المشاركة
    يعنى انتا عارف انه اتظلم اهو @@
    لا انا اللى اقصده فى الرد بتاعى رد ع كلامه انه اتظلم مين قال انه اتظلم؟؟؟؟

يكفى لما بتنزل اولى نفس المهارات كلها بتسخدمها ويكفى ان مفيش مقاتل اى كان يقدرلك غير الجالب واحيانا بتكسبه

[DrUgS]

«قاطع طريق»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Excelance مشاهدة المشاركة
    زي ما متعب قال يا مصطفي كل تخصص بيواجه مشكلة من تخصص تاني انا كمغامر مثلا وانت شيلين وببفات الغول وبكل البفات اضن انها متوفرة حاليا هقدرلك ؟؟؟؟ اكيد لا اقوم انا اعمل ايه انزل موضوع لكيمو اقول له ارجو من الادارة الكريمة تنزيل دفاع الشيلين لانه خرب السرفر مفيش مغامر بيقدر عليه

يقوم كيمو منزل دفاعك مثلا تيجي تلاعبني تاني هروح جاي حاطط عليك هتروح انت عامل ايه بقا سايب التخصص وزعلان ومقهور انا عايزك تعقلها يا درش واحد زي ذيد وريلي وميلا الناس دي ابتدتها صوائد بيحبو التخصص وفاهمين التخصص وملهمش اي تخصصات تانية غيرها الا اذا كان مثلا ساحر وفيه اناكيم للحروب بس الاساسي صائد فكر لو انت مكانهم انت نفسك جربت تيلين مكنتش بتتضرب ب1 الف رغم ان كل المشكلة والظيطة بتاعت تحالفكم دي كانت بسيطة جدا والله انت تقدر تنزل بفاتك وهيكون نفس دفاعك وهجومك وتحط علي الصائد الصائد ال هو لو لابس 16 دروب وزعماء دفعاتو ما بتتجاوزش ال3 الاف وقوة هجوم الصائد توازن الشخصية بسبب قلة الدفاع وعايز اقولك حاجة كانت هتبقا حل عن كدا 1 تعديل الماكرو مدة الكنسلة تبقا علي الاقل زي بتاعت المشعوذ مش كل 3 ثواني دي كانت الاضرار بس في الصائد انما الصائد معروف في اي سرفر وانت لفيتها وعارف يسطا وبتشوف كلانات كلها صوائد المهم حاول تاخد الموضوع علي انه ليك وصحابك سطان حاول يخرب الموضوع ونزل وكان عايز يكسب ناس بفب في الساحة ببلاور بسلاح لليدين +30 شوف بقا دي لليدين +30 خسر من مشعوذ اسمه دادلي فاير كان كبيرو ضربتين وملهوش يها غير انه خسر من روسينا وام كي يعني التخصص بنسبة كبيرة اتدمر كان الحل مثلا الماكرو اغنية التجديد المستدعي وانت كلاعب مش شرط تترسها بفات بس هي جت كده وصحيح عايز اسالك سؤال فين صارخك ومشعوذك بعد ما شالو الخوف ؟؟ فين لريان ؟؟ بعد الخوف مبيسجلش اولي لية كفاية تخريب في السرفر مش كل واحد مش قادر علي تخصص يقدم وشكوي وللاسف الادارة بتستجيب
    طيب اولا بالنسبه لميلا وريلى مبتدوش بصائد ولا اي حاجه انا دخلت الهاى فايف وقعدت سنتين على مالصائد دا ظهر وبالنسبه لميلا حسابه الاساسى اللى دخل بيه خنجر وان اسبيشيل ومشعوز وجالب
    بالنسبه لريلى حسابه الاساسى مدافع جنه وسابه وعمل مشعوز انا بتكلم عن ناس كانو موجودين فى كلانى من اول الهاى فايف فمتقولش ابتدو بصائد خالص ولا كان حد عارف حاجه عن صائد غير بعد
    ماراندو وكوفى ووف ظهرو حتى زيدد كان لسه مش ظاهر لان حسابه كان نوب لسه ومكنش اسمه زدد اما بقى بالنسبه لصارخى ومشعوزى انا اساسا مبدخلش عشان العب بيهم ولو دخلت بدخل ساعه
    او اقل وحساباتى كلها مع صحابى هما اللى بيدخلو بيها والصائد زى مابتقولو دفاعه قليل انا كنت بوصل دفاعه السحرى للصائد 6 الف بسحب طوطم الغول ورقصه اسمها ديفينس موشن من راقص شبحى
    يعنى يكفى ان الصائد يعرف يزيد اى حاجه عنده بسحب البفات سواء دفاع او هجوم سحرى او حتى لو هيلعب بدنى يقدر يوصل هجومه البندى اكتر من 15 الف و20 الف كمان وعنده تهرب وسريع فى الجرى
    وعنده فخر وبيشل وعنده كنسله التارجت كمان فكل دا مش عاجبكم؟

[DrUgS]

ياعم دولر بترد عليهم ليه خلص كيمو اتخذ قراره اقفل موضوع مانبيهم يخربون منتدى

«قاطع طريق»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Excelance مشاهدة المشاركة

واما بالنسبه للسطرين اللى فى الاول المدافع عمتا بسلاحك البفب وتهربك العالى وسرابك تقدر تكسبه او ع الاقل تطول معاه ومش هيكسبك الشيلين بسبب تهربك العالى الا لو نجحت عليك شلل وسرابك خلص

وانت بسلاحك البفب تقدر تفشخ المدافع فشخ ونقطه ضعف الشيلين الكنسله او اى مدافع عمتا وبالنسبه للاولى لو لعبت ع الضرر تكسب وانت سريع جدا فى الاولى فمتقولش صعب تكسبه وبعدين المدافع معروف

دفاعه البدنى قوى واللى يفشخ الدفاع دا كله الكنسله يعنى ليه نقطة ضعف قولى بقى اي نقطة ضعف الصائد قدام المدافعين عمتا؟؟؟

دا حتى ياراجل بفياجرا قتلت وان استار مدافع الجنه اعلى مدافع فى الدفاع البدنى كله بالسلاح بتاعك البفب متناقدش نافسك وتقول مبنعرفش تكسبه
    التعديل الأخير تم بواسطة Dolr ; 19-10-2018 الساعة 01:16 PM

[DrUgS]

المشكلة انه لاهوت صارت خللل مدري من وين تفهمون يجي واحد نوب يضربك 6 الف وتموت وين المتعة والعدل كيمو اتخذ قرار صح اسكت انت وهو صرعتو راسنا

«قاطع طريق»

واحد تخصص جالب بدون ذكر اسم مفيش ساحر يقدر له بجالب اول مايشوف اللعبه كلها بقو سحره يدخل جالب اول مامبارز او مدافع او غول يدخل يروح قافل وفاتح اللاهوت عشان يفشخ المقاتلين

عايز حساب مش بيموت خالص اوكى نخلى كيمو يديك حربه الجي ام وبف الجي ام وانزل العب لحالك ضد اللعبه كلها بتضرب السحره ب22 الف وانت جالب لاروحت ولا جيت ولا هيوصل

زى الغول ومعترض عشان مبتعرفش تقتل الغيلان ولا المبارزين ولا المدافعين الا بالصائد اللى بيضرب لاهوت يبقى حساب للسحره وحساب للمقاتلين مشاء الله ونعم الابداع
    التعديل الأخير تم بواسطة Dolr ; 19-10-2018 الساعة 01:34 PM

[DrUgS]

صفحة 4 من 5 الأولىالأولى ... 2345 الأخيرةالأخيرة