صفحة 7 من 9 الأولىالأولى ... 56789 الأخيرةالأخيرة
النتائج 91 إلى 105 من 123
    «جوبلن»

انا ماتركت حساباتي انا سويت كل حسابات السيرفر والعب اي حساب متى مامليت من حساب العب بالثاني وللحين بالمشعوذ ادعس كل مقاتلينكم ولا سئلت عنكم يالمنوب

«جوبلن»

يعني باختصار كلان هيناتا عن سنايبر و12 صائد .. ونصيحه لسنايبر اقلب الجالب لبنت عشان تكمل الحفله ويطلع الكلان كاميلات ..

«جوبلن»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m3ashi1 مشاهدة المشاركة
    انا ماتركت حساباتي انا سويت كل حسابات السيرفر والعب اي حساب متى مامليت من حساب العب بالثاني وللحين بالمشعوذ ادعس كل مقاتلينكم ولا سئلت عنكم يالمنوب
    ناقصك تسوي هذا وتكمل ..

:: مطرود ::

يا جدعان انتو بتتكلمو وتهرو ف الموضوع ليه هي مش الناس اللي ف السيرفر كلها بتفهم وكل واحد عامل فيها فلوطه وبيفهم ف كل حاجة وبقا خبير استراتيجي خلاص ! وكيمو سمع كلام الناس واللاهوت والدنيا جميلة سبنلكو السيرفر العبو واخربو في براحتكو بس السيرفر من غيرنا ملوش لازمة ومش هيشتغل والناس كلها عارفه اكلام ده كويس اوي ومن الاخر يا جدعان كيمو مش بيفهم ف البرمجة عشان لو واحد بيفهم مينزلش ضرر مهاره 50% ع طول زي ما قال وبما ان السيرفر انتو شايفنو متوازن كدة اشبعو بي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MaDiNeS مشاهدة المشاركة
    اللي بتقول عليه حمار دا للاسف اكبر من ابوك حرفيا مش تريقة ف احترم الكبير ولو اللعبة هتخليك تغلط ف حد قد والدك يبقي ربنا يشفيك
    لما هو يشتم دولتك شيء عادي بس لما هو ينشتم تزعل انت + طز ففيه وفي عمره هو جاب الكلام ذا كله لنفسه

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Zedd مشاهدة المشاركة
    يا جدعان انتو بتتكلمو وتهرو ف الموضوع ليه هي مش الناس اللي ف السيرفر كلها بتفهم وكل واحد عامل فيها فلوطه وبيفهم ف كل حاجة وبقا خبير استراتيجي خلاص ! وكيمو سمع كلام الناس واللاهوت والدنيا جميلة سبنلكو السيرفر العبو واخربو في براحتكو بس السيرفر من غيرنا ملوش لازمة ومش هيشتغل والناس كلها عارفه اكلام ده كويس اوي ومن الاخر يا جدعان كيمو مش بيفهم ف البرمجة عشان لو واحد بيفهم مينزلش ضرر مهاره 50% ع طول زي ما قال وبما ان السيرفر انتو شايفنو متوازن كدة اشبعو بي
    ياعم طز فيك انتو كمان حسستني انه سيرفر هيقفل من وراكم. .حتى قلعة ماعندكم ههههههههههههه

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TheKingOfKings مشاهدة المشاركة
    ياعم طز فيك انتو كمان حسستني انه سيرفر هيقفل من وراكم. .حتى قلعة ماعندكم ههههههههههههه
    اولا انا موجتش كلام ليك ومتقولش طظ دي عشان مسمعكش شتيمت امك وابوك وعادي مش هتفرق معاية + خلي القلاع اللي بتتكلم في دي كلها معاكو يا تافه وفرجني هتلعبو ازاي ولا هتعملو بيهم اي ف الاخر

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Zedd مشاهدة المشاركة
    اولا انا موجتش كلام ليك ومتقولش طظ دي عشان مسمعكش شتيمت امك وابوك وعادي مش هتفرق معاية + خلي القلاع اللي بتتكلم في دي كلها معاكو يا تافه وفرجني هتلعبو ازاي ولا هتعملو بيهم اي ف الاخر
    ياعم ولله العظيم بقيتو مسخرة انتو عشان كلكم اطفال ماتعرفون إلا للتخصص وأحد

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TheKingOfKings مشاهدة المشاركة
    ياعم ولله العظيم بقيتو مسخرة انتو عشان كلكم اطفال ماتعرفون إلا للتخصص وأحد
    كفاية انت كبير وعاقل وبتفهم وفشيخ ومفيش منك اتنين وعامل عقلك بعقل طفل زي ما بتقول

«كيلتير»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MaDiNeS مشاهدة المشاركة

هعقب علي حاجة بسيطة الصائد ضرره خرافي فعلا بس بص لضررك عليه انتا كمان لو جاله ساحر ضربه تفجير واحد بالسي بي ونص الدم والمقاتلين كذلك ضررهم عالي عليه

النقطة التانية انتا بتقول زعلان علي مهارة مبتتحسنش صح ؟ بالنسبة للاسكلات الكامنة اللي الناس وصلتها +30 دا غير فخر وغيره يعني تمام؟ ف الكتب والصرر دي مش مسروقة ولا جاية بالسهل يعني

اخر حاجة بالنسبة لكيمو يحونك السحرة دي حضرتك الاسكلات مبيتعدلش عليها من بره select all +تعديل كل سكل له فايل لوحده وموجود ف كل تخصص فايل لكل اسكل تقريبا ع حد علمي ف بالتالي سهل يعدل الاهوت وميأثرش ع سكلات التانية ب

بالتوفيق

بالنسبه لكلامك ماذا نقول للي اشتغل على الساحر تبعه ووصل الخوف 30 كوست وتم الغاء فائتدها؟

ماذا نقول للي راح يشتري زاكين بليسد وبسعر اقل شي الف صره عشان يوقف ضد الخوف ؟

خلاص القرار تم ويجب التماشي معه

..........................

القرار بتعديل مهاره اللاهوت قرار صائب واعتقد لازال التخصص لديه ميزات

مثل دمه العالي مع سلاح صحه اللي اشوف اغلب الصوائد اللي هنا الى الان ما فهمو هذا الشي
    قدرته على تطهير نفسه وتطهير غيره من الكاميل
    الومضه الى الوراء والامام اللي لو كان مع حصان ما حد يقدر يمسكه

لذلك لاحد يقول لي التخصص خرب التخصص لازال ممتاز واكثر من ممتاز """للي يفهمون له"""
    لكن تجيب لي واحد حاط في القائمه الومضه ولاهوت وما يعرف غيرهم وتقول لي تخصص خربان كذا يكون كلامك ياعزيزي غير منطقي

«جوبلن»

كيمو الحل الوحيد """ مغلق """ ... عشان بعض العينات التافهه .

:: محارب مميز::

رحم الله أمرئٍ عرف قدر نفسه
    :::التوقيع:::

http://zm-online.net/vb/image.php?type=sigpic&userid=7144&dateline=1350566  083

«جوبلن»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mt3b مشاهدة المشاركة
    رحم الله أمرئٍ عرف قدر نفسه
    صدقت .. عشان تنتبه لسروالك مره ثانيه ..

«نمله»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abdullah994 مشاهدة المشاركة
    صدقت .. عشان تنتبه لسروالك مره ثانيه ..
    هههههههههههههههههههههههه سرواله للحين بالغساله ماينضف
    :::التوقيع:::

انا الهرم الرابع....... من يتحداني يتحمل ما يحدث له

«جوبلن»

الي يقول اني اشتم دولته والله انك تخسي وتعقب عمري ماشتمت احد اذا استفزك باسلوب تحدي هذا شي لكن اسبك او اشتم تخسي ولا هي من اخلاقي

صفحة 7 من 9 الأولىالأولى ... 56789 الأخيرةالأخيرة