صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12
النتائج 16 إلى 27 من 27
    :: مطرود ::

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xv2go مشاهدة المشاركة
    بغض النضر عن الموضوع كلو دفاعك اعلى مني على فكره ههههه

زعماء كامله +16 ودرع ثقيل كامل +15

طيب الصائد بيحارب كدا . المتجبر بيحارب بتفعيل يعنى بتموت اللى قدامك بضربه قبل ما يفكر يديك ضربه

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BeNyaMeN مشاهدة المشاركة
    طيب الصائد بيحارب كدا . المتجبر بيحارب بتفعيل يعنى بتموت اللى قدامك بضربه قبل ما يفكر يديك ضربه
    وهوا بيفعل امتي لو في حرب؟!!
    ولو من غير شلين ولا ليه لزمه المتجبر

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SniperShooT مشاهدة المشاركة
    دا دفاع بدنى لحساب لابس لبس 13 و 12 ؟
    ولا دفاع سحرى لحساب بردو لابس طقم زعماء 16 كامل ؟

لما يدخل واحد بقى يقولى نعدل على مهاره اللهوت عنده اللى انا لحد دلوقتى مش شايف حد بيموت منها بضربه ولا ضربتين زى الغول مثلاً ولا فورتكس كرشر زى الساحر
    وغيرها من التخصصات اللى بتطلع ضرر بغباء يبقى دا كلام ناس عاقله

تانى حاجه ودا الأهم هو إنتو ليه مصممين إن المفروض تخصص يطلع يقتل كل اللى بره أو يفوز الناس كلها بالأولى يعنى عندك نزع الكامل يفوز سحره دا لو لحق يوصله وينزع والنزع نجح قبل ما يموت طيب بالنسبه للكامل بقى ضد المبارز اللى بينضرب وهو مفعل ترس السيف بأرقام فلكيه ؟ ولا ضد الخفتارى ؟ المتجبر ؟ فرصته بردو ضد الساحر اللى بيجرى ويكنسل وكنسلته 100% مش عارف ليه بردو حاسس ان الناس عاوزه الحساب متفصل على هواها

لو بتتكلمو عن الخلل فالشخيات كلها بدون اى إستثناء فيها خلل ولو بتتكلمو عن توازن اللعب فالناس كلها قدرت تتكيف وتتعايش مع خلل كل تخصص وعرفو ليه حل سواء طلاسم أو طريقه لعب
    الخلل الوحيد فعلاً بالسرفر اللى مكنش له حل كان الخوف

فليه بقى كل شويه هرى ورغى فى كلام فاضى ومصالح شخصيه ؟
    وكل واحد يجى يعمل فيها علامه عصره وقلبه على المصلحه وأنا بتكلم بصفو نيه ومش غرضى حاجه وشغل الألش دا معروفه كل واحد بيدور على مصالحه واللى فى صالح كلانه ولا تحالفه
    فياريت الكل يتلم ونلعب فى صمت عشان الناس كلها عندها كيبورد وبتعرف تكتب وبتعرف تطلع قطط فطسانه وبتعرف ترد كويس

هلاعبك بصائد وانتا العب انا كيم.
    ولو موتني اعتزل العبه يا عم المثقف ✋

طبيعي يزود هجوم علشان يضرب ضرر كويس . هو هيبقي ولا دفاع ولا هجوم؟
    شبهك كدا بتطلع فل بفات وفل بف هجوم ومنقص الدفاع وتاخد 3 ضربات . تروح تعيط لكيمو تخصص الصائد خلل
    هههههههههههههههههه هههههههههههههههههه لا انا مثلك معلش بندعس في الأولي عالرايح والجاي كذا كذا ضرركم هيقل كيمو الحمدلله اتخذ قرار صائب يلا روح بلط البحر

هههههههههههههههههه مفيش صائد فاهم تخصصه ولله كلكم اغبياء من علمكم عالتخصص ذا اصلا

«مستكشف»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.S مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    معاكم سلطان
    عايز اعرف ليه كل واحد فيكم طالب تعديل في الشخصيات
    مع العلم الناس الي بتطلب مع كامل احترامي ليها مش فاهمين
    حاجه
    اولا طلبتو تعديل وقت الخوف... وكدا انتو ظلمتو الساحر ضد تخصصات
    المستدعي بكامل انواعه/
    تاني حاجه متكلمتوش ليه عن لعنه الاهوت الي تخلي كاميل يضرب بضرر 6/7 الف وبدون ريوز علشان بف الحصان والصدي وبفه من مستدعي بتخلي هجومه عالي جدا. فا دا ممكن تتكلمو فيه.
    ندخل علي الجالب نزع تحسينها تايم فرصه فوز الساحر ادام الجالب بدون خوف 30% مفروض يقل وقت النزع
    وغير كدا الجالب عنده دفاع بدني بمهاره ترس سيف وعكس عين للعين ومهاره دفاع سحري يعني من الاخر بيقدر يتحكم في دفاعاته.
    المستدعي بقي دا يا ريت ينزل شويه من دفاعه.
    غير كدا السرفر شخصياته متوازنه ومفيش فيها اي حاجه. وعن تجربه كلامي مش هري وخلاص ///
    ندخل علي باقي التخصصات
    الخنجر لو بتقولو سراب وما سراب اقولك الخنجر يعتبر اضعف شخصيه في سرفر لدرجه اننا في الاولي مبيقدرش يكسب غير الغيلان وبالعافيه
    الا لو حالفه الحظ ضد تخصصات تانيه زي المهلك ومتامل ومشعوز وصارخ ومدافعين......
    الغول خفتاري ومتجبر طبعا دول بدون تفعيل تقدر تحفل عليهم بسهوله فا ضررهم دا بيجي مع التفعيل وانا شايف انهم مفهمش حاجه خلل
    الا لو في بف شلين وقط يبقي الي ادامه ميت ميت وليه وقت..
    المبارز شخصيه متوازنه وحاليا مفيش فيها اي عيوب...
    فا لو بتفكرو تتكلمو عن تعديل يبقي 3 حاجات فقط لا غير...
    لاهوت + نزع+ تخصص المستدعي
    والي شايف كلامي غلط يعرفني
    دا بعيد عن مشاكلنا في السرفر كلاعبين.. وشكرا
    استنتاجي عن الكلام دا كله يا اخ سلطان ان انت كده مش هتعرف تسجل بالمتامل فالمفروض ايه نرجع القرف الخوف تاني عليشان سلطان بيك مش هيعرف يسجل بالمتامل

الشئء الوحيد ال كان لازم يتعدل الخوف اللي انت بتشتكي علشان ترجعها قرف تاني بالنسبة للباقي فتخصصات مظلومة حاجة بتكمل حاجة مش معايه وقت اشرح لك انت عارف بس زي ما قولت لك لما كانت خوف شغالة كنت تقول كلكم خوف وتعمل ايموشن وش الغضب بتاع حمو بيكا ولما اتعدلت يسطا بتشتكي علشان ترجعها قرف تاني علشا تعرف تلعب بالمتامل او باي ساحر اتفرج علي متشات شاهين والناس ال بتلعب بكل ذوق في الاولي واتعلم ومش عيب انك تتعلم بس متطلبش طلب جماعي هيضر كل اللعبة تاني علشان مسالة فشل شخصية يا زميلي

تشرب شااي ؟
    التعديل الأخير تم بواسطة Excelance ; 16-10-2018 الساعة 09:56 AM
    :::التوقيع:::

غندما كنا صغار كنا نظن ان بتمان هو البطل وعندما كبرنا علمنا ان الجوكر اكثر واقعية

«موجة الموت»

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    معاكم سلطان
    عايز اعرف ليه كل واحد فيكم طالب تعديل في الشخصيات
    مع العلم الناس الي بتطلب مع كامل احترامي ليها مش فاهمين
    حاجه
    اولا طلبتو تعديل وقت الخوف... وكدا انتو ظلمتو الساحر ضد تخصصات
    المستدعي بكامل انواعه/
    تاني حاجه متكلمتوش ليه عن لعنه الاهوت الي تخلي كاميل يضرب بضرر 6/7 الف وبدون ريوز علشان بف الحصان والصدي وبفه من مستدعي بتخلي هجومه عالي جدا. فا دا ممكن تتكلمو فيه.
    ندخل علي الجالب نزع تحسينها تايم فرصه فوز الساحر ادام الجالب بدون خوف 30% مفروض يقل وقت النزع
    وغير كدا الجالب عنده دفاع بدني بمهاره ترس سيف وعكس عين للعين ومهاره دفاع سحري يعني من الاخر بيقدر يتحكم في دفاعاته.
    المستدعي بقي دا يا ريت ينزل شويه من دفاعه.
    غير كدا السرفر شخصياته متوازنه ومفيش فيها اي حاجه. وعن تجربه كلامي مش هري وخلاص ///
    ندخل علي باقي التخصصات
    الخنجر لو بتقولو سراب وما سراب اقولك الخنجر يعتبر اضعف شخصيه في سرفر لدرجه اننا في الاولي مبيقدرش يكسب غير الغيلان وبالعافيه
    الا لو حالفه الحظ ضد تخصصات تانيه زي المهلك ومتامل ومشعوز وصارخ ومدافعين......
    الغول خفتاري ومتجبر طبعا دول بدون تفعيل تقدر تحفل عليهم بسهوله فا ضررهم دا بيجي مع التفعيل وانا شايف انهم مفهمش حاجه خلل
    الا لو في بف شلين وقط يبقي الي ادامه ميت ميت وليه وقت..
    المبارز شخصيه متوازنه وحاليا مفيش فيها اي عيوب...
    فا لو بتفكرو تتكلمو عن تعديل يبقي 3 حاجات فقط لا غير...
    لاهوت + نزع+ تخصص المستدعي
    والي شايف كلامي غلط يعرفني
    دا بعيد عن مشاكلنا في السرفر كلاعبين.. وشكرا
    هتكلم ع كلامك والله ياسلطان وبعيد عن خلافتنا ف اللعبة
    اولا انتا بتقول ان الساحر اتظلم لما الخوف اتعدل انتا بتقول كدا بناء ع انك مش عارف تلعب بالمتأمل وبقيت بتخسر ف عشان كدا والله واعلم اتجهت لانك تركز ع شاورما مش مشكلتنا والله انك مبتعرفش تكسب مستدعي بدون خوف انتا مش شاهين مهو معلش مش كل ما اخسر من تخصص ف الاولي هاجي اشتكي لكيمو يعني والنبي يا ابو انس المتأمل بيديني بطء ف الاولي الغيلي البطء والنبي يا ابو انس المهلك بيدني هلاك ف الاولي الغي الهلاك والمحيا دي مش نظرية كل ماحد يكسبني ادور ع عيب فيه يمكن العيب فيك انتا ضد التخصصات دي

ثانيا انتا بتقول لاهوت بدون ريوز بص لاسكلات بتاعتك برضه ببف الحصان بدون ريوز زي العلاج والوميض والاسكل الاساسي كمان

ثالثا الجالب اللي بتقول عليه النزع التايم مسببالك مشكلة ليه مشفناش ساحر تاني اشتكي منها مثلا نيكست او شاهين او حتي حد من تحالفك ليه مشفناش حد اشتكي من النزع وقال نسب غيرك ؟ لو قلل وقت النزع الكاميل مش هيكون ليه لزمة انتا بتقدر تعالج نفسك ع م النزع تتشال من فوقك المغامر بيقدر يجري المدافع بيقدر يكنسل لو شيلين او جهنم بيقدر يعالج لو جنة او جان نور ف انتا مش عارف تكسب كاميل عشان النزع دي مشكلتك انتا مش مشكلتنا احنا نعدلها عشانك

ترس السيف اللي بتقول عليه الريوز بتاعه كل تلت ساعه او ربع ساعة ومدته 20ثانية او 30والله اعلم ف المطلوب مني اني لو جالب اطلع احارب كل ربع ساعه او تلت ساعه ؟. مش منطقي ياسلطان خالص عشان بخسر من تخصص يبقي الباقين كلهم ضعاف ضده

المستدعي اللي بتقول عليه من يوم م العبنا اللعبة يااقديم يافاهم معروف ان دفاعه سواء سحري او بدني ضعيف وبدليل لو شال الاستدعاء بتاعه بياخد 4ضربات بالكتير ف والله مش مشكلتنا انك مش عارف تكسبه عشان كدا بتقول دفاعه خارق

الخنجر مش اضعف تخصص ياسلطان بالعكس الخنجر احسن تخصص يضرب ويختفي ولعبه كله معتمد ع لعب البارتيات والزحمة زي مابتقولو بس اللي مخليه ضعيف حاليا قايمة البفات اللي كيمو نزلها مش اكتر وانتا عارف كدا كويس

الغول والخفتاري بدون تفعيل ملهمش لزمة فعلا بس طالما انتا شايف دفاع المستدعي عالي انا كمان ك شخص بلعب شايف كنسلة القبضات عالية جدا وبطالب كيمو يعدلهالي

المبارز المتوازن مش هيبقي متوازن لما تلعب ضده ماتش اولي وتجيب دمه ااقل من الربع وف الاخر يشحن وانتا فل دم او شبه فل ويروح ضاربك تقطيعه وكاسب الماتش بضربة واحدة بتسمي دا توازن ؟ لو دا توازن يبقي احا يعني ياسلطان

بالنسبة للكلام اللي انتا قلته دا كله انتا قلته عشان شايف ان الااهوت والنزع والمستدعي بيكسبوك عشان كدا طالبت بتعديلهم انتا مكتبتش حاجة ف مصلحة الناس ولا السيرفر

والله كمان مره دا كله بعيدا عن مشاكلنا كلاعبين وخلافتنا الاساسية

وهوا بيفعل امتي لو في حرب؟!!
    ولو من غير شلين ولا ليه لزمه المتجبر
    حاليا الصائد ولا ليه اي لازمه . وحوش البوابه المحرمه فيها فايده عنه

انتا بتلعب اولي؟؟ اخت هيرو بساحر في هاي فاي.
    عرفت ازاي العب ادام جالب او مستدعي..
    شكلك كدا داخل تضبش وخلاص

انا بايع دروب المتامل قبل تعديل الخوف يشهرين
    دي اولا تاني حاجه الاولي انزل بساحر حضرتك واكسب مستدعي ووقتها ارفعلي صوره وانا اعتزل وليك دروبي تمام 👌

«موجة الموت»

انا بايع دروب المتامل قبل تعديل الخوف يشهرين
    دي اولا تاني حاجه الاولي انزل بساحر حضرتك واكسب مستدعي ووقتها ارفعلي صوره وانا اعتزل وليك دروبي تمام ًں‘Œ
    بص ياحمادة ياحبيبي انتا ملعبتش اللعبة قد م انا لعبتها وملفتش اد م انا لفيت ف بلاش تهايط عليا ؟ ماشي ؟

انتا بتخسر دي معضلتك انتا ياحبيبي من امتا وف حد بيشتكي من مستدعي وجالب غيرك ؟

«موجة الموت»

انتا بتلعب اولي؟؟ اخت هيرو بساحر في هاي فاي.
    عرفت ازاي العب ادام جالب او مستدعي..
    شكلك كدا داخل تضبش وخلاص
    اسمها شكلي داخل اضبش؟

مش هنزل لمستواك والله ياسلطان عشان الفرق بينا زي السما والارض معلش معلش

اصل شاهين كان بيلعب بسحرة وانتا بتلعب بمقاتلين ولا بجنس تالت

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12