صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 27
    :: مطرود ::

افتراضي بخصوص الناس اللي تتكلم

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    معاكم سلطان
    عايز اعرف ليه كل واحد فيكم طالب تعديل في الشخصيات
    مع العلم الناس الي بتطلب مع كامل احترامي ليها مش فاهمين
    حاجه
    اولا طلبتو تعديل وقت الخوف... وكدا انتو ظلمتو الساحر ضد تخصصات
    المستدعي بكامل انواعه/
    تاني حاجه متكلمتوش ليه عن لعنه الاهوت الي تخلي كاميل يضرب بضرر 6/7 الف وبدون ريوز علشان بف الحصان والصدي وبفه من مستدعي بتخلي هجومه عالي جدا. فا دا ممكن تتكلمو فيه.
    ندخل علي الجالب نزع تحسينها تايم فرصه فوز الساحر ادام الجالب بدون خوف 30% مفروض يقل وقت النزع
    وغير كدا الجالب عنده دفاع بدني بمهاره ترس سيف وعكس عين للعين ومهاره دفاع سحري يعني من الاخر بيقدر يتحكم في دفاعاته.
    المستدعي بقي دا يا ريت ينزل شويه من دفاعه.
    غير كدا السرفر شخصياته متوازنه ومفيش فيها اي حاجه. وعن تجربه كلامي مش هري وخلاص ///
    ندخل علي باقي التخصصات
    الخنجر لو بتقولو سراب وما سراب اقولك الخنجر يعتبر اضعف شخصيه في سرفر لدرجه اننا في الاولي مبيقدرش يكسب غير الغيلان وبالعافيه
    الا لو حالفه الحظ ضد تخصصات تانيه زي المهلك ومتامل ومشعوز وصارخ ومدافعين......
    الغول خفتاري ومتجبر طبعا دول بدون تفعيل تقدر تحفل عليهم بسهوله فا ضررهم دا بيجي مع التفعيل وانا شايف انهم مفهمش حاجه خلل
    الا لو في بف شلين وقط يبقي الي ادامه ميت ميت وليه وقت..
    المبارز شخصيه متوازنه وحاليا مفيش فيها اي عيوب...
    فا لو بتفكرو تتكلمو عن تعديل يبقي 3 حاجات فقط لا غير...
    لاهوت + نزع+ تخصص المستدعي
    والي شايف كلامي غلط يعرفني
    دا بعيد عن مشاكلنا في السرفر كلاعبين.. وشكرا

طيب هنقول انه كلامك صحيح ..جواهري 16 ودفاعي بدني عالي ..صائد يعطيني مهارة لاهوت وهو سلاحه مايطلع +9 يضربني 4 5 الف واتا اموت وانا حسابي فل كلشي ..ايش دخلني انا طيب؟ لو هنقول لي نقص بفاتك اوك لو نقصتهم ومسحت بفات دفاع بدني ومقاومات. .يجي مقاتل يعطيني 6 7 الف انا اعتبر حسابي فل وانضرب بالضرر ذا ...لذلك قرار صائب من كيمو. .

تجي. عالخوف ..أتذكر يوم الاقي سحرة لفل 80 يضربون بس خوف عشان يقتلون خصم اقوا منهم. + في أولي نفس شيء ..أتخيل نفسك مقاتل وتسجل أولي ومجمع نقاط ..يجي ساحر فاشل يعطيك خوف وينجح وانت ماتقدر تتحرك خلاص هتخسر كذا كذا ..لذلك قرار الخوف قرار صائب ...

لماذا في سيرفرات ثانية لايوجد أشياء هذه ؟ سيرفرات ثانية معدل فيها عن مهارات ..ادخل أي سيرفر وسوف ترا فرق
    في زمن لة لبست 16 فل طقم جواهر اليجيا سوف تنضرب بضرر عالي ..والناس سوف تقول ليه انا اشحن واجمع واتعب نفسي وبالاخير تنضرب ضرر عالي...يعني حتى سي بي ماتلحق تعبي من سرعة ضرب مهارة لاهوت..كيمو أخذ قرارات صح انا اشوف ..ولما الخوف اتشال نسبة كبيرة الحمدلله رجعو من اعتزال والآن بيلعبون..

«موجة الموت»

مين قالك ان باقي التخصصات متوازنه يعني الناس طلبت تعدل سراب الخنجر لو عدلت ضرر اللاهوت
    والخنجر ضد بفات القائمه أكثر تخصص مظلوم القائم م جت لصالح المغامر
    ضرر المغامر زفت زفت يعني لو عدلت شي تعدل لكلو
    أما الخوف ذي كان لازم يدمرها مش يعدلها

دا دفاع بدنى لحساب لابس لبس 13 و 12 ؟
    ولا دفاع سحرى لحساب بردو لابس طقم زعماء 16 كامل ؟

لما يدخل واحد بقى يقولى نعدل على مهاره اللهوت عنده اللى انا لحد دلوقتى مش شايف حد بيموت منها بضربه ولا ضربتين زى الغول مثلاً ولا فورتكس كرشر زى الساحر
    وغيرها من التخصصات اللى بتطلع ضرر بغباء يبقى دا كلام ناس عاقله

تانى حاجه ودا الأهم هو إنتو ليه مصممين إن المفروض تخصص يطلع يقتل كل اللى بره أو يفوز الناس كلها بالأولى يعنى عندك نزع الكامل يفوز سحره دا لو لحق يوصله وينزع والنزع نجح قبل ما يموت طيب بالنسبه للكامل بقى ضد المبارز اللى بينضرب وهو مفعل ترس السيف بأرقام فلكيه ؟ ولا ضد الخفتارى ؟ المتجبر ؟ فرصته بردو ضد الساحر اللى بيجرى ويكنسل وكنسلته 100% مش عارف ليه بردو حاسس ان الناس عاوزه الحساب متفصل على هواها

لو بتتكلمو عن الخلل فالشخيات كلها بدون اى إستثناء فيها خلل ولو بتتكلمو عن توازن اللعب فالناس كلها قدرت تتكيف وتتعايش مع خلل كل تخصص وعرفو ليه حل سواء طلاسم أو طريقه لعب
    الخلل الوحيد فعلاً بالسرفر اللى مكنش له حل كان الخوف

فليه بقى كل شويه هرى ورغى فى كلام فاضى ومصالح شخصيه ؟
    وكل واحد يجى يعمل فيها علامه عصره وقلبه على المصلحه وأنا بتكلم بصفو نيه ومش غرضى حاجه وشغل الألش دا معروفه كل واحد بيدور على مصالحه واللى فى صالح كلانه ولا تحالفه
    فياريت الكل يتلم ونلعب فى صمت عشان الناس كلها عندها كيبورد وبتعرف تكتب وبتعرف تطلع قطط فطسانه وبتعرف ترد كويس

«جوبلن»

الغبي اللي فوق يلعب بدون بف دفاع دام الدفاع غبي على كلامك ليه تركت سنايبر؟؟ اممم شكله لاهوت هذا حدك

«جوبلن»

بالمره يا غبي ورينا مهاراتك الكامنه نشوف .. .

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SniperShooT مشاهدة المشاركة

لما يدخل واحد بقى يقولى نعدل على مهاره اللهوت عنده اللى انا لحد دلوقتى مش شايف حد بيموت منها بضربه ولا ضربتين زى الغول مثلاً ولا فورتكس كرشر زى الساحر

تانى حاجه ودا الأهم هو إنتو ليه مصممين إن المفروض تخصص يطلع يقتل كل اللى بره أو يفوز الناس كلها بالأولى يعنى عندك نزع الكامل يفوز سحره دا لو لحق يوصله وينزع والنزع نجح قبل ما يموت طيب بالنسبه للكامل بقى ضد المبارز اللى بينضرب وهو مفعل ترس السيف بأرقام فلكيه ؟ ولا ضد الخفتارى ؟ المتجبر ؟ فرصته بردو ضد الساحر اللى بيجرى ويكنسل وكنسلته 100% مش عارف ليه بردو حاسس ان الناس عاوزه الحساب متفصل على هواها

لو بتتكلمو عن الخلل فالشخيات كلها بدون اى إستثناء فيها خلل ولو بتتكلمو عن توازن اللعب فالناس كلها قدرت تتكيف وتتعايش مع خلل كل تخصص وعرفو ليه حل سواء طلاسم أو طريقه لعب

وكل واحد يجى يعمل فيها علامه عصره وقلبه على المصلحه وأنا بتكلم بصفو نيه ومش غرضى حاجه وشغل الألش دا معروفه كل واحد بيدور على مصالحه واللى فى صالح كلانه ولا تحالفه
    فياريت الكل يتلم ونلعب فى صمت عشان الناس كلها عندها كيبورد وبتعرف تكتب وبتعرف تطلع قطط فطسانه وبتعرف ترد كويس

هههههههههههههههههه مأخذ بففات تنقص دفاع ورقصة الهائج وجاي تقول دفاع

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TheKingOfKings مشاهدة المشاركة
    كل واحد داخل يهرى وخلاص ياحبيبى دى بفاتى اللى بلعب بيها عشان ازود هجومى وازود سرعه المشى بتفشخلى دفعاتى بتخلينى انضرب ضربتين من حمار زيك ولو اخدت البفات العاديه دفاعتى هتعلى ومش هتحرك ولا هضرب بخياره ولا أقولك إحنا بقى نطلب برسكر تزود دفاع بدنى وبرسكر تزود دفاع سحرى بردو عشان منتظلمش دا انتو اشكال بيض

:: محارب مميز::

كل واحد داخل يهرى وخلاص ياحبيبى دى بفاتى اللى بلعب بيها عشان ازود هجومى وازود سرعه المشى بتفشخلى دفعاتى بتخلينى انضرب ضربتين من حمار زيك ولو اخدت البفات العاديه دفاعتى هتعلى ومش هتحرك ولا هضرب بخياره ولا أقولك إحنا بقى نطلب برسكر تزود دفاع بدنى وبرسكر تزود دفاع سحرى بردو عشان منتظلمش دا انتو اشكال بيض
    بغض النضر عن الموضوع كلو دفاعك اعلى مني على فكره ههههه

زعماء كامله +16 ودرع ثقيل كامل +15

:::التوقيع:::

http://zm-online.net/vb/image.php?type=sigpic&userid=14747&dateline=139856  4089

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xv2go مشاهدة المشاركة
    بغض النضر عن الموضوع كلو دفاعك اعلى مني على فكره ههههه

زعماء كامله +16 ودرع ثقيل كامل +15

طيب انت مش ملاخظ ان السى بى بتاعك اعلى من دمى هههههههههههههه
    ياعم دا انت حتى بدفاعك دا تنضرب اكتر من نص ساعه عشان تموت

:: محارب مميز::

طيب انت مش ملاخظ ان السى بى بتاعك اعلى من دمى هههههههههههههه
    ياعم دا انت حتى بدفاعك دا تنضرب اكتر من نص ساعه عشان تموت
    سلاحي هيلث البس السلاح الهيلث دمك يصير 17 الف و كتسل من خفتاري روح غول يصير دفاعك 3500 :]
    :::التوقيع:::

http://zm-online.net/vb/image.php?type=sigpic&userid=14747&dateline=139856  4089

ياعم روح شوف بلودي ديفل كيف يفشخ كل تخصصات لاتعمل فيها عبقري كاميل وخبرة تخصص بلودي زمانه اقوا جالب

«جوبلن»

في هاوك1 خليه يتعلم منه وفوق هذا اقوى من بلودي....

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TheKingOfKings مشاهدة المشاركة
    طبيعي يزود هجوم علشان يضرب ضرر كويس . هو هيبقي ولا دفاع ولا هجوم؟
    شبهك كدا بتطلع فل بفات وفل بف هجوم ومنقص الدفاع وتاخد 3 ضربات . تروح تعيط لكيمو تخصص الصائد خلل

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة