صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 17
    :: مطرود ::

Post بخصوص حظر حساباتي (MJRiM_TM)

[B]السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

بدكر لكم ايش صار وايش سبب حظري وانتوا احكموا ادا حظري عادل ام لا؟

الكل يعرف احمد ديرك غني عن التعريف , عمل استرداد اموال عن طريق الباي بال

كيمو عرف بأنه عمل استرداد للاموال الي شحنها بحسابه الشيلين ديرك علشان نقاط الشحن وحظر حسابه بأنه احتيال

امنا بالله .

طيب الان انا قضيتي انه حساباتي انحظرت مع حسابات ديرك وجميع ايميلاتي مختلفه ولا تربطني صله بايميلاته

السؤال انا ايش الخطا الي ارتكبته علشان تنحظر كل حساباتي؟؟ علشانه كان يدخل بحسابي هذا سبب شخصي ؟ مو سبب عقلاني؟

اتمنى تنحل قضية حساباتي لاني متوقف عن زمن من تلك القضيه

اشوف اللعبه صارت احسن من اول والادارة تشارك مع الاعضاء وتطور ياليت تنحل المشكلة وتنفك حساباتي

الكل لاحظ غيابي عن زمن وهذا هو السبب .

[/B]

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته ... نتمنى فك حساباتك بأسرع وقت ..

:: محارب نادى الألف ::

الله يكون ف عونك والاداره تتفاعل معاك

«جوبلن»

الموضوع شائك بصراحه وحلك الوحيد تتفاهم انتا وديرك (احمد) مع اداره بخصوص حساباتكم خصوصا انكم مرتبطين ببعض بشكل كبير وكلنا عارفين كده
    وكان سبب اعتزال ديرك في اساس هوا اعتزالك انتا .حاول تتواصل مع استاذ احمد كمال للتوصل لحل يرضي كل الاطراف

«نمله»

انشاء الله كيمو يدرس الموضوع ويحل ها الموضوع والاداره تتفاعل معاك
    :::التوقيع:::

انا الهرم الرابع....... من يتحداني يتحمل ما يحدث له

[CENTER]معروفه ان انت وديرك طيزين فى لباس
    واللى يسرى عليه يسرى عليك لان بمنتهى البساطه الحاجات اللى جت بنقط الاحتيال دى
    الله وأعلم حسابه بس اللى إستفاد بيها ولا حسباتك كمان
    المهم إن فى الآخر طلع ديرك حرامى مأصل ما إكتفى بسرقه الأعضاء لا كمان دا راح يسرق كيمو
    وإنت طول عمرك عامل زى القطه الشرازى بتاعته دلوقتى بقى ملكش صالح بيه ههههه أحا بجد

آه نقطه مهمه بقى كمان ياريت كيمو يتحرى الدقه فيها حسابات سلطان وبالأخص حساب الصائد بلولر هبقى أجيب لك الأسماء صح
    فيها أغراض أحمد ديرك منهم بلاسيد زاكين وبلاسيد فريا وكان عارضهم ليا أنا شخصياً وياعالم مستفيد بأغراض إيه كمان

يالا على البركه يا شويه حراميه [/CENTER]

[CENTER]وعشان محدش يقتبس ردى ويرد عليه ويعمل فيها عنتر فجله وأدخل أتحظر فيه
    أنا طول عمرى ردودى فى المواضيع دى مع الحق وراجعو أى حظر ليكى ما بيشغلنى كلان وأول واحد بيقف معاكم
    لما بتبقو على حق المره دى الموضوع باين لأعضاء اللعبه بالكامل ومحدش أهبل وكله فاهم إنه اللى قولت فوق صح [/CENTER]

[QUOTE=SniperShooT;849532][CENTER]معروفه ان انت وديرك طيزين فى لباس
    واللى يسرى عليه يسرى عليك لان بمنتهى البساطه الحاجات اللى جت بنقط الاحتيال دى
    الله وأعلم حسابه بس اللى إستفاد بيها ولا حسباتك كمان
    المهم إن فى الآخر طلع ديرك حرامى مأصل ما إكتفى بسرقه الأعضاء لا كمان دا راح يسرق كيمو
    وإنت طول عمرك عامل زى القطه الشرازى بتاعته دلوقتى بقى ملكش صالح بيه ههههه أحا بجد

آه نقطه مهمه بقى كمان ياريت كيمو يتحرى الدقه فيها حسابات سلطان وبالأخص حساب الصائد بلولر هبقى أجيب لك الأسماء صح
    فيها أغراض أحمد ديرك منهم بلاسيد زاكين وبلاسيد فريا وكان عارضهم ليا أنا شخصياً وياعالم مستفيد بأغراض إيه كمان

يالا على البركه يا شويه حراميه [/CENTER][/QUOTE]

مو تارك اللعبه انت ؟ وجالس تبكي لاهوت لاهوت؟ وش جابك المنتدى؟ طيزك تحكك ؟ ولا مراتك راكبه عليك ؟ ولا انت من الاساس ما عندك كرامه؟ حدد موقفك عشان نعرف نرد

[QUOTE=ZzZzZ;849536]مو تارك اللعبه انت ؟ وجالس تبكي لاهوت لاهوت؟ وش جابك المنتدى؟ طيزك تحكك ؟ ولا مراتك راكبه عليك ؟ ولا انت من الاساس ما عندك كرامه؟ حدد موقفك عشان نعرف نرد[/QUOTE]

دا واحد مش متربى أو ملوش أهل يربوه أو يجوز بن حرام فى الأساس ملناش دعوه بيه هنقوله إيه
    ربنا يسامحك ونفكنا منه

[QUOTE=SniperShooT;849537]دا واحد مش متربى أو ملوش أهل يربوه أو يجوز بن حرام فى الأساس ملناش دعوه بيه هنقوله إيه
    ربنا يسامحك ونفكنا منه[/QUOTE]

نادي مراتك اتفاهم معاها ..

سنايبر انت من الاساس مو قد الكلام برب اعتزال من كل شيء والراجل عامل موضوع انت وش حشرك فيه؟ حركات النسوان والكلام والقيل والقال اتركه .. اوه صح كيف تتركه وانت حرمه ..

:: محارب نادى الألف ::

انت بنفسك كنت تقولي استرد فلوسي من باي بال والحين تسوي نفسك بريء

[QUOTE=YOU SEE ME;849540]انت بنفسك كنت تقولي استرد فلوسي من باي بال والحين تسوي نفسك بريء[/QUOTE]

[video=youtube_share;2nD9GntXY4k]https://youtu.be/2nD9GntXY4k[/video]

«موجة الموت»

[B][I]بص بعيدا عن خلافتنا انتا بتقول انك مالك علاقة ب احمد ديرك ومالك صلة بيه غريبة مع ان مشكلتي كانت معاه وانتا جيت شتمتني عشان انا عملت معاه مشاكل وطلعتني حرامي عشان خاطره دلوقتي جاي تقول انك بريء منه ؟

ما تقول يااخي ايه الخطأ اللي ارتكتبه انتا مكنتش بتشحن ومكنتش لاقي تاكل وهو اللي كان بيشحنلك وكلنا عارفين الكلام دا ايام م كنتو تحالفنا زي ماكنت راجل ف الاول وكنت بتشتم الناس عشان خاطره خليك راجل وشيل معاه ف مشكلته ولا انتو صحاب مصلحة ؟ لو صحاب مصلحة قولي

ونقطة اخري ياأاخ كيمو لو حضرتك حاظره بسبب الدروبات اللي كانو بيبدلوها مع بعض ف رجأء يااخ كيمو فحص الموضوع اللي قال عليه سنايبر شوت

انا من وجهة نظري المتواضعة شايف ان الحظر عادل جدا لأنك كنت شريكه ف كل حاجة [/I][/B]

«موجة الموت»

[QUOTE=ZzZzZ;849541][video=youtube_share;2nD9GntXY4k]https://youtu.be/2nD9GntXY4k[/video][/QUOTE]

[B]كدا عرفنا مين الفاشل دا عبود كيشا سكر يامسكر الطفل دايما هو اللي بيعمل الحاجات دي ياطفل ياسكر

خلاص ياشباب طالما عرفناه لاحد يسويله رد ع ردوده بعد كدا سيبوه محدش يعمله اعتبار [/B]

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة