النتائج 1 إلى 12 من 12
    «إلبي»

Post مواعيد الحصار (كما قلت المنتدى افضل)

السلام عليكم اما بعد:
    حضرتك يا كيمو موضوع ده لنقاش توقيت حرب القلاع و الاعلام
    حاليا توقيتهم ممتاز لتوقيت مصر بس توقيتهم غلط لتوقيت سعوديه لنو لما تبدئ مثل حرب ساعه 8 بتوقيت مصر
    بكون عنا احنا ساعه 9 و لحد ما تخلص بكون 10:00 او 10:30 مش حافض كم بتخلص بس المهم هون هوه انو احنا بنتاخر عشان الحرب
    بعضنا وراه اشغال و بعضنا بس بحب ينام بدري و كل واحد الو ضروفو ب المختصر بتمنا تلاقي حل وسط يرضي ناس الي بتوقيت سعوديه و يرضي ناس الي بتوقيت مصر
    بتمنا رد بقرب وقت

«غول»

+1 انا اخلص دوامي اساعه 11/30 بتوقيت السعوديه

«موجة الموت»

! Algeria reacts Haha
    :::التوقيع:::

The__Ghost

KiNGKiMO

في موعدين للحصارات... 4م و 8م...

الحصارات ليست شيء يومي، ولن نستطيع إيجاد مواعيد تناسب الجميع بالطبع....

لو ترى موعد مناسب اكتبه ونشوف الردود، ولكن هذه المواعيد اللي موجودة من زمان.

«إلبي»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة KOC2000 مشاهدة المشاركة
    في موعدين للحصارات... 4م و 8م...

الحصارات ليست شيء يومي، ولن نستطيع إيجاد مواعيد تناسب الجميع بالطبع....

لو ترى موعد مناسب اكتبه ونشوف الردود، ولكن هذه المواعيد اللي موجودة من زمان.
    نعم صحيح كلامك المواعيد موجوده من زمان جدا لكن لو يتم تأخير كل حرب ساعه مثلا 3م و 7م سيكون شيئ رائع انت ترا ان لا يوجد شكاوي لذالك لم تنضر للموضوع و انا اراه ان ناس لم تشتكي لنه يأسه جمينا نقدر جهودك لكن دئما يوجد شكاوي

البصمه جميله تبقا ولو غاب صاحبه

KiNGKiMO

لم يشارك أحد حتى الآن بخصوص المواعيد.

:: محارب نادى الألف ::

السيرفر شبه ميت يا كيمو رجاء الاعبين هم اللي يلعبو

مافي جي ام بالسيرفر ولا نسبة الكنس زي اول ولا الاقتراحات يتم العمل بها ولا يرجع للمسروق اغراضة ولا حاجة السيرفر بيموت تدريجيا

ولما يرجع يرجع الاهمال الروتين هذا زهقو منة العبين عشان كدا بيسيبو السيرفر

THE END OF AN ERA
    http://images.zm-online.net/image/8IC

KiNGKiMO

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة PrinceOfDarK مشاهدة المشاركة

مافي جي ام بالسيرفر ولا نسبة الكنس زي اول ولا الاقتراحات يتم العمل بها ولا يرجع للمسروق اغراضة ولا حاجة السيرفر بيموت تدريجيا

ما علاقة هذا بالموضوع أخي؟

وعلى أي حال...

أنا جي أم وموجود بالسيرفر.... والكنس ممتاز وألف طريقة للحصول على الصرر واشتراك التجميع ببلاش.... ونسب الدنانير عالية جداً.... والمسروق ترجعله أغراضه مع وجود خدمات التحري المدفوعة.... والسيرفر لن يموت بإذن الله، كلمة يموت دي بنسمعها من 12 سنة عادي.

«غول»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة PrinceOfDarK مشاهدة المشاركة

صديقي صدقت ف كلمتك الكنس ضعيف جدا وبالمناسبة لكلام الاستاذ عن نسبة الادينا افضل يوم كامل لكي اجمع سبيكة؟؟ يوجد اماكن فيه وحوش تعطي ادينا كثيرة لاكن مو كل الناس تقدر على الوحوش ذي ....نرجع لموضوع السرقة المفروض الادارة تتساهل شوية ف موضوع تحري السرقة ووضع تحري السرقة الاولى بالمجان لان في ناس كثير قوية لاكن ما تشحن ما اتكلم عن نفسي انا ما بشحن ولا فكرت اصلا اشحن المفروض يسوون التحري للمرة الاولى بالمجان ...في محاولات يائسة لمساعدة الناس الي ما بتشحن ...ولا الادارة ما يهمها غير الناس الي بتشحن هه اصلا من لما شفت ديرك اعتزل السرفر خلاص خخ ف تقبلو مروري والسلام عليكم

الحمد لله العالي العضيم على كل شيئ

KiNGKiMO

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة StoneHeart مشاهدة المشاركة
    صديقي صدقت ف كلمتك الكنس ضعيف جدا وبالمناسبة لكلام الاستاذ عن نسبة الادينا افضل يوم كامل لكي اجمع سبيكة؟؟ يوجد اماكن فيه وحوش تعطي ادينا كثيرة لاكن مو كل الناس تقدر على الوحوش ذي ....نرجع لموضوع السرقة المفروض الادارة تتساهل شوية ف موضوع تحري السرقة ووضع تحري السرقة الاولى بالمجان لان في ناس كثير قوية لاكن ما تشحن ما اتكلم عن نفسي انا ما بشحن ولا فكرت اصلا اشحن المفروض يسوون التحري للمرة الاولى بالمجان ...في محاولات يائسة لمساعدة الناس الي ما بتشحن ...ولا الادارة ما يهمها غير الناس الي بتشحن هه اصلا من لما شفت ديرك اعتزل السرفر خلاص خخ ف تقبلو مروري والسلام عليكم
    أخي الكريم، إن أردت عملات الشحن مجاناً وهذا شيء لا يقدمه أي سيرفر غيرنا ولا أي لعبة أخرى حتى، فعليك بالتعب قليلاً.

نرجع لموضوع السرقة، الإدارة لا دخل لها بالأساس، اللاعب لا يجب أن يُسرق في المقام الأول هذا إن حافظ على حسابه، وإن سُرق فهذه مشكلته سواءً عن طريق الخطأ أو الاستهتار حتى.... ووجود خدمة كهذه هي ميزة، والخدمات إن لم تلاحظ هي مصدر تمويل السيرفر.... ولا نفرق بين من يشحن ومن لا يشحن في أي شيء، واسأل الجميع إن كنت لا تعلم.

وهنا ننهي الردود الخارجة رجاءً.... الموضوع خاص بمواعيد الحصار.

تحياتي.

«جوبلن»

صحح معلوماتك ياسيد كيمو بعد ادنك يوجد كتير سيرفرات مجانية ورخيصة جدا انت مصعب السيرفر ع الناس الجدد
    +انا مدي حساب قزم كانس دخل جديد قتلو اكنس بحسابي قلي يوم كامل 8 او9 سبايك قلي زهقت وصرة بالله دا الشخص يعني مش وراه غير اللعبة
    دراسته او شغله يسيبهم يعني وبنسبة لموزعي كروت الشحن افتح في اماكن متعددة منهم ليبيا
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة KOC2000 مشاهدة المشاركة
    أخي الكريم، إن أردت عملات الشحن مجاناً وهذا شيء لا يقدمه أي سيرفر غيرنا ولا أي لعبة أخرى حتى، فعليك بالتعب قليلاً.

نرجع لموضوع السرقة، الإدارة لا دخل لها بالأساس، اللاعب لا يجب أن يُسرق في المقام الأول هذا إن حافظ على حسابه، وإن سُرق فهذه مشكلته سواءً عن طريق الخطأ أو الاستهتار حتى.... ووجود خدمة كهذه هي ميزة، والخدمات إن لم تلاحظ هي مصدر تمويل السيرفر.... ولا نفرق بين من يشحن ومن لا يشحن في أي شيء، واسأل الجميع إن كنت لا تعلم.

وهنا ننهي الردود الخارجة رجاءً.... الموضوع خاص بمواعيد الحصار.

تحياتي.

:: مطرود ::

مواعيد الحصارات مناسبه جداً ومفيش فيها أى مشاكل وبنلعب بنفس المواعيد من سنين السنين