صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 123 الأخيرةالأخيرة
النتائج 16 إلى 30 من 35

الموضوع: We Are Back Again !! : Run

«ذئب»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ChRistOpHer مشاهدة المشاركة
    الاغراض فين بالتبادل؟ معاك مش معايا ودا اسمه ايه؟ يعني انت حرامي يبني ايه الغباء دا ؟

اي حد اهبل بيشوف سجل التبادل بيفهم هو انت اهبل بزيادة يعني؟

وبعدين انا اعطيتك المشعوذ علشاني مشغول بسجل بخفتاري وحوده دخل واخذ الاغراض بواستطك اديته النيم والباس وسجل التبادل بيقول كدا

انه الشخص الي دخل على الحساب والي ادا الاغراض نفس الشخص ولا مكنتش تعرف؟ هههههههههه
    ايوه ده التبادل وقت الاغراض لما انت سرقتها وادتهالى بحسابى كدا انت مفتح زي الجندوفلي صح ؟ عملت اثبات ان الحاجه معايا معملتش ليه سجل تبادل بعدها لما الاغراض رجعت حسابك بقى وكنت بسجلك اولى عشان تعرف ان الحرامى عبيط وبيبان ومبيعرفش يكذب وعلى العموم محدش بيصدق حراميه ياديرك ياحرامى انت ومجرم والشهر ده ناوى انزل لك اولى وكويس عرفت اسم حسابك عشان امسخر كرامتك ومتنساش صاحبك الى كان عامل لك قيمه الى انت سرقته الحين ماعاد يحميك ويسجل لك يعنى بتندعس من توب الارض ياحرامى يا فاشل

:: مطرود ::

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FoR3oN مشاهدة المشاركة
    ايوه ده التبادل وقت الاغراض لما انت سرقتها وادتهالى بحسابى كدا انت مفتح زي الجندوفلي صح ؟ عملت اثبات ان الحاجه معايا معملتش ليه سجل تبادل بعدها لما الاغراض رجعت حسابك بقى وكنت بسجلك اولى عشان تعرف ان الحرامى عبيط وبيبان ومبيعرفش يكذب وعلى العموم محدش بيصدق حراميه ياديرك ياحرامى انت ومجرم والشهر ده ناوى انزل لك اولى وكويس عرفت اسم حسابك عشان امسخر كرامتك ومتنساش صاحبك الى كان عامل لك قيمه الى انت سرقته الحين ماعاد يحميك ويسجل لك يعنى بتندعس من توب الارض ياحرامى يا فاشل
    رجعت لي؟

اخ منك بس سارق بنهاية الشهر وضبطتك مع حساباتك الي نقلت لها تفكر ماعندي فلوس اسوي كشف؟

لو انا اخذت الاغراض او رجعت لي مثل ماتقول لمن اسوي الكشف بيطلع اي بي حقي على طول والحاصل مفيش

اي بي حقك بس واخر شخصية لك باي بي حق حوده على ميكر ماسس وعلى ايرك وعلى ايثان وعلى سبينا

الصورة وراضحه يلا

وعن الي بيحمي ظهري ملكش لزمه فيه اكلمه ونخليك عبره بزمن ياحرامي

«ذئب»

رجعت لي؟

اخ منك بس سارق بنهاية الشهر وضبطتك مع حساباتك الي نقلت لها تفكر ماعندي فلوس اسوي كشف؟

لو انا اخذت الاغراض او رجعت لي مثل ماتقول لمن اسوي الكشف بيطلع اي بي حقي على طول والحاصل مفيش

اي بي حقك بس واخر شخصية لك باي بي حق حوده على ميكر ماسس وعلى ايرك وعلى ايثان وعلى سبينا

الصورة وراضحه يلا

وعن الي بيحمي ظهري ملكش لزمه فيه اكلمه ونخليك عبره بزمن ياحرامي
    يبنى انت فعلا انسان مريض نفسى وحرامى مش مكسوف من نفسك وانت معترف انك حرامى ؟ ياحرامى ؟

بلاش تفهم نفسك ذكى بس علشان مش حلو علشانك لان وقت ما سرقت دروب شاهين وعطتنى الدروب وقتها سويت سجل التبادل ولما اخذتها بحساب اي مارك فير وبعدها بيوم سجلت لك اولى

يالى مش بيضمر فيك حاجه . بس هقول ايه الى خلاك سرقت رشاد . وسرقت شاهين الى خيره عليك ومعلمك وصاحبك . نتوقع منك اي كذبه تسويها

تعرف انا لو فعلا سرقتك زي ما بتقول انا كا حمو هكون مبسوط ههههههههه ..

انما انت يابو فلوس يالى بتشحن ياحرامى يامريض نفسى حساباتك كلها فل وتشحن وتسرق ده اسمه ايه غير مرض نفسى

انا لو فعلا سرقتك هقول وهفرح الناس فيك لانك عيل مكروه ومحدش بيحبك . وده ميدلش انك الجبار الفشيخ الى مفيش منو اتنين

ده يدل على شخصيتك الزباله ياحرامى ..

هوا انتو الشيعيه كلكم كدا ؟

يبنى انت فعلا انسان مريض نفسى وحرامى مش مكسوف من نفسك وانت معترف انك حرامى ؟ ياحرامى ؟

بلاش تفهم نفسك ذكى بس علشان مش حلو علشانك لان وقت ما سرقت دروب شاهين وعطتنى الدروب وقتها سويت سجل التبادل ولما اخذتها بحساب اي مارك فير وبعدها بيوم سجلت لك اولى

يالى مش بيضمر فيك حاجه . بس هقول ايه الى خلاك سرقت رشاد . وسرقت شاهين الى خيره عليك ومعلمك وصاحبك . نتوقع منك اي كذبه تسويها

تعرف انا لو فعلا سرقتك زي ما بتقول انا كا حمو هكون مبسوط ههههههههه ..

انما انت يابو فلوس يالى بتشحن ياحرامى يامريض نفسى حساباتك كلها فل وتشحن وتسرق ده اسمه ايه غير مرض نفسى

انا لو فعلا سرقتك هقول وهفرح الناس فيك لانك عيل مكروه ومحدش بيحبك . وده ميدلش انك الجبار الفشيخ الى مفيش منو اتنين

ده يدل على شخصيتك الزباله ياحرامى ..

هوا انتو الشيعيه كلكم كدا ؟
    سجل التبادل امام عينيك مفيش كلام ثاني انك سرقت الاغراض انت عندك دليل سجل تبادل حاجه ؟ لا تبقا حرامي ولا كيمو عطاني الكشف مضروب؟

وعن رشاد مش انا الي سارقه وكشف التبادل بيقول كدا

رجع الاغراض يحرامي منت سرقتني فعلا وسرقت معاي دروب شاهين مش مبسوط؟

دايما الحق بيرجع لاصحابه لو انا غلطت بغلطه بتأسف وبرجع كل حاجه انما انت اخذت الاغراض وعملتها لنفسك مرجعتش لكل شخص حقه وتكون انسان محترم

وانا مو شيعي بلاش تهري مطيري اصل وفصل على سنه الله ورسوله
    التعديل الأخير تم بواسطة ChRistOpHer ; 08-11-2017 الساعة 10:39 AM

«ذئب»

سجل التبادل امام عينيك مفيش كلام ثاني انك سرقت الاغراض انت عندك دليل سجل تبادل حاجه ؟ لا تبقا حرامي ولا كيمو عطاني الكشف مضروب؟

وعن رشاد مش انا الي سارقه وكشف التبادل بيقول كدا

رجع الاغراض يحرامي

وانا مو شيعي بلاش تهري مطيري اصل وفصل على سنه الله ورسوله
    سجل التبادل امام عين الناس كلها مش عينى بس وكلامى مفهوم مش بتكلم هندى الحاجه لما انت سرقتها من شاهين عطتهالى ف تبادل وحبيت تثبت ان الحاجه معايا

وتانى حاجه ماهو الحاجه ف حسابك بتكذب ليه علصبح كدا ؟ مفكر الناس هتصدق حرامى زيك ؟

دلوقتى مبقتش شيعي يعنى ؟ هههههههههههههههه

وهرجع اقولك تانى انا لو سرقتك كنت هبقى مبسوط جدا جدا وهفرح الناس فيك والله ياحرامى

سجل التبادل امام عين الناس كلها مش عينى بس وكلامى مفهوم مش بتكلم هندى الحاجه لما انت سرقتها من شاهين عطتهالى ف تبادل وحبيت تثبت ان الحاجه معايا

وتانى حاجه ماهو الحاجه ف حسابك بتكذب ليه علصبح كدا ؟ مفكر الناس هتصدق حرامى زيك ؟

دلوقتى مبقتش شيعي يعنى ؟ هههههههههههههههه

وهرجع اقولك تانى انا لو سرقتك كنت هبقى مبسوط جدا جدا وهفرح الناس فيك والله ياحرامى
    انا نقلت اغراضي لمارك فير

وانت اعطيت حودة الحساب ولطشتوها وكشف السرقة دليلي انت بتهري على ايه؟

انا لمن اعطيك اغراض بشخصية اخرى ومكنش نفس الشخص الي طلع الاغراض برا الحساب يبغى الاي بي مش موجود طبعا

انما لمن انت شخص اخر وطلعت الحاجه من مارك اكيد بيطلع الاي بي تبعك

يعني انت حرامي والاغراض معاك

متخفش انا كلمت كيمو وهيرد وين الاغراض دلوقت

«ذئب»

انا نقلت اغراضي لمارك فير

وانت اعطيت حودة الحساب ولطشتوها وكشف السرقة دليلي انت بتهري على ايه؟

انا لمن اعطيك اغراض بشخصية اخرى ومكنش نفس الشخص الي طلع الاغراض برا الحساب يبغى الاي بي مش موجود طبعا

انما لمن انت شخص اخر وطلعت الحاجه من مارك اكيد بيطلع الاي بي تبعك

يعني انت حرامي والاغراض معاك

متخفش انا كلمت كيمو وهيرد وين الاغراض دلوقت
    يبنى والله هغلط فيك انا مشوفتش حرامى كلب زيك كدا وبجح اوى

الحاجه ياحررررررررررررررامى الى سرقتها من شاهين وسويت سجل التبادل كانت معى وقتها بحسابك يامغفل

حلو اووووى لو راجل اعمل سيجل تبادل الحين وشوف الاغراض فين ياشلحف وبطل هري وكذب بقى ياحرامى

يبنى والله هغلط فيك انا مشوفتش حرامى كلب زيك كدا وبجح اوى

الحاجه ياحررررررررررررررامى الى سرقتها من شاهين وسويت سجل التبادل كانت معى وقتها بحسابك يامغفل

حلو اووووى لو راجل اعمل سيجل تبادل الحين وشوف الاغراض فين ياشلحف وبطل هري وكذب بقى ياحرامى
    ايوا كانت معاك فين؟ ب markermass? لاني بوقت السجل مارك كان مسروق مفيهوش حاجه علشان كذا عملت الكشف ولا انت غبي؟ بعمله واغراضي موجوده هيطلع ايه؟

هههههه

حبل الكذب قصير

«ذئب»

ايوا كانت معاك فين؟ ب markermass? لاني بوقت السجل مارك كان مسروق مفيهوش حاجه
    ايوه يعنى اعترفت انها كانت بحسابك شطور يامغفل وبعدها بقى كانت iMarkFire بسجلك بيها اولى ياحرامى

ايوه يعنى اعترفت انها كانت بحسابك شطور يامغفل وبعدها بقى كانت iMarkFire بسجلك بيها اولى ياحرامى
    بتسجل اولي الساعه 3 بتوقيت مصر؟

شوف سجل التبادل اخي الكاذب الحرامي ههههههههههههههههههه

شوف وقت التبادل متى حصلت السرقه 3 العصر بتوقيت مصر

ومن حساباتك ياحرامي

«ذئب»

اقرا كويس ياحرامى

«ذئب»

انا فاضيلك والله ياديرك ياحرامى وماشى ورا كذبتك بس لو ابوك راجل من ضهر راجل اعمل سجل تبادل زى ماقولت ونزلو بلمنتدى ياحرامى

اقرا كويس ياحرامى
    ايوا بعد ماسجلت اولي ايش الي حصل؟ اليوم الثاني الساعه 3 العصر

دخل حودة الي انت مديه الحساب ازاي عرفت من كشف التبادل طالع الاي بي تبعه

وسرق الاغراض وادهملك بحسابات Ethan Spina fiarfox Arec Markermass

حبيبي لمن تسرق لاتلف وتدور لان الكذب حبله قصير معاي حلو حبوب؟

رجع الاغراض يلا ياحرامي

«ذئب»

ايوا بعد امسجلت اولي ايش الي حصل؟ اليوم الثاني الساعه 3 العصر

دخل حودة الي انت مديه الحساب ازاي عرفت من كشف التبادل طالع الاي بي تبعه

وسرق الاغراض وادهملك بحسابات Ethan Spina fiarfox Arec هههه

حبيبي لمن تسرق لاتلف وتدور لان الكذب حبله قصير معاي حلو حبوب؟

رجع الاغراض يلا ياحرامي
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههه بتغير الكلام ليه مارديت ؟

بعد ماسجلت لك اولى طلعت كذبتك بلسجل الى سويته ياذكى اخواتك وبالنسبه للكذب واللف والدوران بتاعك والحبال الى بتقول عليها دى بتاعت انت ياحرامى انا مليش ف الشغل ده

لايكثر بس يالص انا نقلت اغراض لحسابي مارك وانت ياحودة دخلت عليه بواسطه حمو عطاك الحساب لمن كان ينافس عليه

ومثل ماوضح انك موجود بالاي بي انت مو غيرك الي نقلت الاغراض

Ethan Arec spina fiarfoxمش انت برضو ؟

لو انا الي نقلت الاغراض كان الاي بي طلع جنبك اني ساعدتك بنقل الاغراض فبلاش فبركه الصور واضحه
    ...... تذكر بالحرامي الي يحاول يكذب كثير هههه الاي بي تبع صاحبه حودة الي معطيه حمو اكس الحرامي حسابي ونقل الاغراض على حساب له..

السجل واضح بيقول انك اخذت اغراض مني ونقلتها من كذا حساب ومنهم حسابك الكاميل ايرك ومن ايرك ل ميكر ماس ومن ميكر ماس لايرك ازاي راحت اغراضي لعندك بالصورة؟ ههههههههه

حرامي بجح بعدين منت سرقت من قبل بلييد واداك على قفاك فشخ لك جبهتك
    التعديل الأخير تم بواسطة ChRistOpHer ; 08-11-2017 الساعة 11:03 AM

صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 123 الأخيرةالأخيرة