النتائج 1 إلى 5 من 5
    «ليزاردمان»

Post حظر 100 سنه للتسجيل باكتر من حساب

بسم الله الرحمن الرحيم
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

دلوقتي انا اتحظرت ابدي عشان سجلت ب 3 حسابات
    القرار طلع يوم 29/4 واتحظرت يوم 1/5 طيب دلوقتي انا سجلت يوم 29 فالشهر ومكنتش اعرف بالقرار
    معقول يكون عشان معرفش القرار اتحظر ابدي ؟!!
    عالاقل يكون في تحذير فالحظر اسبوع مثلا مش عشان واحد ميعرفش بقرار يتحظر علي غلطه ابدي ونيجي نشوف الناس الي شغاله ببرامج بوت وهكر وينفك حظرهم واحنا عشان سجلنا اولي ومنعرفش بقرار نتحظر ابدي .
    وطبعا رد حضرتك ان تم عمل موضوع عالمنتدي واعلان فقائمه الاعلانات فاللعبه والله ما شفت المنتدي ولا قائمه الاعلانات .
    كدا تعبنا ومجهودنا طول السنين دي يروح فثواني كدا
    وليه نتحظر ابدي في حين ان السيرفير كله كان بيسجل ب 3 حسابات وواخدين علي كدا

وعلي ما اتذكر انك دخلت يوم وقلت ملكش اي علاقه بالكفته والناس كلها كانت بتسجل ب 3 حسابات عادي
    انا كل الي عاوز اوصله لحضرتك يا استاذ احمد ان مش معقول واحد هيكون عارف ان في حظر ابدي لو سجل ب3 حسابات ويروح يسجل ب 3 حسابات عادي كدا ويضيع كل حاجه معاه كدا
    +غرضي من التسجيل فاكتر من حساب هو انهاء ال15 متش للحسابات الي معايا مش اكتر
    ياريت تنظر فالموضوع تاني وتشوف ياتري احنا فعلا نستحق حظر ابدي ؟؟!
    اسف عالاطاله

:::التوقيع:::

لا تبالى بما يقولون فلم يجدوا في الذهب عيب فقالو بريقه يتعب العيون

«ليزاردمان»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Andres مشاهدة المشاركة
    تستاهل لا مكان للغشاشين بيننا .. ما عاد نبي نشوف وجهك
    تسلم عالمرور حبيبي بس كلامي دا انا مش كاتبه ليك هو انت الي حظرتني واللا حاجه؟؟

لا تبالى بما يقولون فلم يجدوا في الذهب عيب فقالو بريقه يتعب العيون

:: مطرود ::

محدش ينكر ان تسجيل باكثر من حساب يعتبر غش لكن صراحه كنت اتمني يكون جزاء من جنس العمل يعني مثلا هوا سجل وغش في الاولي يكون عقوبته داخل الاولي يتحرم مثلا من تسجيل شهر واعتقد ده بيكون عقوبه مناسبه جدا وعادله كمان لكن حظر حساب كله ومؤبد كمان صراحه عقوبه قاسيه جدا اتمني الاستاذ احمد يعفو عنهم ويكونو هما كمان اتعلمو من خطا وياريت ميكررهوش والاستاذ احمد من اهل العفو وياما عرفتنا الايام كرم اخلاقه في مسامحه اخوانه لاعبي زمن المحاربين وربنا يوفقنا جميعا لما يحب ويرضي

:: محارب مميز::

انا اشوف بما انو مره مره يتصفر النقاط مثلا و ثاني مره ينحضر شهر و ثالث مره ابدي بس مو على طول ابدي وان شاء الله كيمو يفتح الحضر عن الكل لان مو مستاهله حضر ابدي على طول مهما كان

http://zm-online.net/vb/image.php?type=sigpic&userid=14747&dateline=139856  4089

KiNGKiMO

جاري دراسة الموضوع، وغالباً سيكون في شهر رمضان بإذن الله تخفيف للعقوبة عن الذين تم حظرهم في أول يوم من القانون.

مغلق.

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع