صفحة 1 من 4 123 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 46

الموضوع: متاح + حظر ظالم

:: مطرود ::

Thumbs down متاح + حظر ظالم

..::.. السلام عليكم جميعا ..::..

بس حبيت اقول للإدارة الكريمة و خصوصا ايفا بالنسبة ل حظر لوحة تحكم على اي اساس ؟

انا بكتب اللي صار معي والباقي تقرره الناس بالمنطق

تم حظر حسابي لمدة 3 ايام و السبب اهانة لاعب ( سلوى ) ^^ طيب هو الناس كلها بتقول لبعض كذا وقفت عليا يعني !!! واللي اللي قدم الشكوى دي واحد من فرندس ^^ الله يستر عليه

المهم حاولت اخش اللعبة لقيت الحساب محظور اعيد واكرر الحساب محظور مش الشخصية !
    طيب قررت انقل الشخصية شحنت 100 ن و نقلتها لحساب ثاني عشان الشخصية مش محظورة فقط الحساب و النقل خدمة وضعتها الإدارة مقابل شحن ..

طيب لما الواحد يشحن و يعمل خدمة تم وضعها من قبل الادارة دا يتسمى تحايل عالإدارة ولا تلاعب عالادارة ولا ثغرة زي ما تقول بعض الناس؟
    من متى الخدمة كانت ثغرة ليش انا عاملها بدون ما اشحن ولا ايه ؟

الحاجة الثانية دخلت يوم ثاني لقيت لحساب محظور لوحة تحكم ! ^,^" طيب ليه و بدون سبب ؟ سبب الحظر لا يوجد
    واللي حظرني مش كيمو ايفا نفسها بتحظر حظر تعسفي و انا اشوف الادارة ظلمتني بالموضوع دا

و ادا الادارة تشوف الحظر بمحله ترجع لي 100 نقطة عشان حرام اتعاقب على حاجة متاحة للجميع و انا نقلت شخصية مقابل خدمة مش بالحرام ولا ثغرة -_-
    المهم اللي عندي قلته كذا و نشوف اللي بيقرره كيمو ..

للعلم دي ثاني مرة ينحظر لحساب وفيه 4 عدادات لسة فاتحها و حرام تروح كذا ... عشان الصرر شاحنها مش سارقها وادا ما تنحل المشكلة مش هشحن ثاني ادا العواقب بتكون بطريقة تعسفية ...
    التعديل الأخير تم بواسطة MJRiM_TM ; 25-03-2017 الساعة 06:57 PM

«خادم الكهف»

مع ان طرحك فيه شوي اتهام للاداره .. ( مع كامل الحق لك ) لكن إيفا مبتدئه .
    لكن انا معك , الحظر المفروض ينفك أو يكمل 3 أيام .
    :::التوقيع:::

The gentleman is always prepared

:: محارب نادى الألف ::

وعليكم السلام والرحمة

طبعًا الي سويته مو غلط مدام الادارة تايحة لك الفرصه بأنك تنقل الشخصية بدون الحساب تبع لوحة التحكم

الغلط تسرع بالحكم وان شاء الله يحلوها لك الادارة كريمة

يارب يكون في رد من الادارة عن الي صار وتنفك حظر اللوحة والشخصية تعطى حقها 3 ايام حظر او يومين لو بتحسم من اليوم

^^

Discord :DEVILX#2290

«بعبع»

هو اساسا مش سبب عشان تنحظر عشانة ما كل اللعبه بتقول كلمة سلوى انا مش شايفة سبب مهم يعنى و المفروض ان الحظر بتاعك يتفك لانك مش غلطان فى و كل كلامك ع الهيرو ما بتتعدا حدودك مع حد مطلقا وياريت كيمو يشوف الموضوع فعلا عشان يقدر يحللك المشكلة دية .

والله اللى أعرفه إن سلوى دى بقت أكتر كلمه بتتقال بشات اللعبه هههه :-) دى حاجه بسيطه بالنسبه للى بنشوفه وبعدين هى سلوى شتيمه ؟!
    يالا ما علينا دى حاجه راجعه للإداره زى ما كيمو قالى قبل كدا هما اللى بيقررو اللى عليه حظر واللى معلهوش على حسب الموقف يعنى ممكن كلمه يبقى عليها حظر لشخص ولشخص تانى لا .
    دى حاجه ملناش رأى فيها ولا لينا تدخل فيها

لكن مسأله إنى أحظر شخصيتك لوحه تحكم عشان إستخدمت خدمه الإداره هى اللى منزلاها فدا شىء ينافى أى عقل وطبعاً مفيش أى شخص يوافق عليه ودا رأيى الشخصى

اولا بالنسبة لموضوع سلوي السيرفر كله بيقولو ياسلوي وانا اول واحد بقول ياسلوي والراجل متقبلها عادي
    ثانيا دي سكرين من المنتدي اللي حضرتك شغالة فيه عشان تحظري الناس من غير ماتقيمي الموضوع تقييم كامل والااعب بيقول لسلوي ياسلوي عادي ومتحظرش
    اضغط على الصورة لعرض أكبر. 

الإسم:	Untitled.jpg 
مشاهدات:	25 
الحجم:	55.9 كيلوبايت 
الهوية:	5597
    ثالثا لو حضرتك كلفتي نفسك ودخلتي اللعبة هتلاقي السيرفر كله بيقولو ياسلوي دا مش سبب ان مجرم يتحظر دا بخصوص الموضوع بتاع الحظر ال3ايام

نيجي بقي لموضوع حظر مجرم ابدي بسبب انو اتحايل علي الادارة زي الناس مابتقول
    اولا فين التحايل علي الادارة في ان الااعب يستخدم خدمة الادارة نفسها اللي حاطها
    حسابه انحظر نقل شخصية من داخل الحساب !؟
    اذا كان في الموضوع تحايل علي الادارة لماذا وضعت الادارة الخدمة من الاساس ؟
    وبعدين الخدمة مش مجانية عشان يبقي فيها تحايل علي الادارة الخدمة بنقاط شحن بالتالي الراجل معملش حاجة غلط الراجل شحن واستخدم الخدمة اللي حضراتكو حاطينها
    والله الموفق والمستعان

«كيلتير»

حظر لوحه تحكم على إستخدام خدمه الإداره هى اللى حطاها
    وبيتم إستخدامها عن طريق الشحن ؟!
    طيب إزاى ؟!
    إعقلو الكلام قبل ما تقوله يا جماعه إزاى يعنى ؟!

يعنى خدمه باخد منك فلوس عشان تستخدمها ولما تستخدمها أحظرك ؟!
    جديده دى بجد

وعشان محدش يدخل يقول إنت مش فاهم الموضوع إزاى وإنه إستخدم الخدمه خطأ فدا ميشغلنيش الخطأ خطأ الإداره مش خطأ المستخدم
    واللى يتعاقب الإداره مش المستخدم زى ما بيقولو عندنا فى مصر موت وخراب ديار شحن وحظر وضياع 4 إشتراكات
    هههه

راحت فلوسك يا صابر :-(

«مستكشف»

اول شي الي زاد من حظرك انها انا ع ماظن
    لقلة ادبك انت واخوك يابنكي وبرين
    وهذي من بعض ترك امثالك بدون مراقبه
    وبالنهايه اخذت الي تستاهله لعدم تحفظك
    باحترام الاداب والقوانين ومن لا يحترم قوانين العبه
    لا يحترم الاداره ومن فيها
    http://images.zm-online.net/image/2Iw
    واذا الصور ماتكفي في صور كثيره لك انت واخوك تقلون ادبكم
    وحاول تطلب صور اكثر من هذي وبنزلها لك وانا منتظره طلبك
    ويعطيكم العافيه كيمو وايفا عشان كل واحد لا يتعدى حدوده بالكلام
    التعديل الأخير تم بواسطة JOJO3 ; 25-03-2017 الساعة 08:17 PM

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة JOJO3 مشاهدة المشاركة
    اول شي الي زاد من حظرك انها انا ع ماظن
    لقلة ادبك انت واخوك يابنكي وبرين
    وهذي من بعض ترك امثالك بدون مراقبه
    وبالنهايه اخذت الي تستاهله لعدم تحفظك
    باحترام الاداب والقوانين ومن لا يحترم قوانين العبه
    لا يحترم الاداره ومن فيها
    http://images.zm-online.net/image/2Iw
    واذا الصور ماتكفي في صور كثيره لك انت واخوك تقلون ادبكم
    وحاول تطلب صور اكثر من هذي وبنزلها لك وانا منتظره طلبك
    ويعطيكم العافيه كيمو وايفا عشان كل واحد لا يتعدى حدوده بالكلام
    لو فيه حد مستفز فى اللعبه دى فيبقى إنت على فكره شخصيه كل اللى تعمله باللعبه إنها تدخل تستفز فى خلق الله وتجيب لنفسها السب فى سبيل انها تاخد صوره تحظر بيها اللى سبها مع العلم إنتى اللى بتبقى داخله متعمده تستفزى فى الناس عشان توصلى لحظره إنسانه مستفزه بمعنى الكلمه بصراحه

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SniperShooT مشاهدة المشاركة
    لو فيه حد مستفز فى اللعبه دى فيبقى إنت على فكره شخصيه كل اللى تعمله باللعبه إنها تدخل تستفز فى خلق الله وتجيب لنفسها السب فى سبيل انها تاخد صوره تحظر بيها اللى سبها مع العلم إنتى اللى بتبقى داخله متعمده تستفزى فى الناس عشان توصلى لحظره إنسانه مستفزه بمعنى الكلمه بصراحه

«مستكشف»

المشكله تضحك ع نفسك وممكن انا مستفزه بس مع الاسف ماستفزيت احد
    الا لمن قل ادبهم طبعا بعد ماقتلته يتكلم ويتكلم ورديت عليه وهو الي قل ادبه
    وتعدى الحدود وبكلامه ايش اسوي له اعتذر له مثلا ع قلة ادبه؟ اظن الاداره
    تراقب الشات وماتجاهلت الشي هذا ولو انحظرت انا ع غلط مو مشكله

Administrator

الصراحة أنا مش عارفة أرد أقول إيه؟؟؟

علشان أنا لو رديت لازم استشهد بكلام من إللي بتستخدموه فى شات الهيرو مش حتى الشات الشخصي بينكم

وإللي أقل مايقال عنه إنه سفالة متبادلة بكلام مباشر وغير مباشر

والعجيب إن المفروض إللى عمل كدة يتكسف لكن لاء ده مش عاجبه وبيشتكي وبيشهد الناس على الظلم والتعسف من الإدارة

إللى بالمناسبة ساعات بتبقى إدارة متساهلة لما الحظر مايعجبش إللى بيشتكى وساعات بتكون متعسفة وطبعا ده رأى إللى بيتم حظره

وطبعا لازم كل واحد يدخل يحط التاتش بتاعه ويقول رأيه زى إللى بيشكر فى صاحبه ويقول إنه عمره مابيتعدى حدوده فى شات الهيرو وبيطلب من كيمو يتأكد بنفسه

حقيقي (إذا لم تستحي فاصنع ما شئت).

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة إيفا مشاهدة المشاركة

علشان أنا لو رديت لازم استشهد بكلام من إللي بتستخدموه فى شات الهيرو مش حتى الشات الشخصي بينكم

والعجيب إن المفروض إللى عمل كدة يتكسف لكن لاء ده مش عاجبه وبيشتكي وبيشهد الناس على الظلم والتعسف من الإدارة

إللى بالمناسبة ساعات بتبقى إدارة متساهلة لما الحظر مايعجبش إللى بيشتكى وساعات بتكون متعسفة وطبعا ده رأى إللى بيتم حظره

وطبعا لازم كل واحد يدخل يحط التاتش بتاعه ويقول رأيه زى إللى بيشكر فى صاحبه ويقول إنه عمره مابيتعدى حدوده فى شات الهيرو وبيطلب من كيمو يتأكد بنفسه

أيوه مفهمناش بردو حظر لوحه التحكم بناء على إيه ؟ ولا إنتى دخلت رديتى على جزئيه وسبتى جزئيه وبالمناسبه الألفاظ اللى بتتقال فى اللعبه لو ربعها إترفع السرفر كله هيتحظر ودا طبيعى فى أى لعبه أون لاين مع شده الأعصاب وتوتر اللاعبين بيخرج أكتر من كدا بمراحل والإعتراض مش على حظر الحساب 3 أيام الإعتراض على حظر الحساب لوحه تحكم على خدمه الإداره منزلاها بشحن

«خادم الكهف»

مش محتاجه مثاليه الشغله .. صاحبنا وبنوقف معاه .
    لكن احنا نتكلم عن انه رجل انحظر 3 ايام .. شحن وانحظر ابدي

ليه ؟

The gentleman is always prepared

طيب حظر لوحة تحكم ليه بدون سبب دا اللي عايز اعرفو مش الحظر للحساب الشخصية ايه علاقتها عشان تنحظر لوحة تحكم ؟ انا عايز ليش الحظر التعسفي دا ؟؟؟
    ثاني حاجة لسة مخلص اولي نهاية اليوم و اخش يوم تاني الحساب محظور لوحة تحكم بدون سبب ؟؟؟

صفحة 1 من 4 123 ... الأخيرةالأخيرة