صفحة 3 من 7 الأولىالأولى 12345 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 31 إلى 45 من 100
    :: محارب مميز::

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة A.N.G.L مشاهدة المشاركة
    بصو ياجماعه انا استخدمت جايزه الحدث ونفذت كل القوانين بتاعتها الامانه ولا يجوز عرضها ولا تبادل وكل شئ قال عليه كيمو وايه ميزه الجايزه وهيه مش مشروعه استخدمها ف كل شئ ف خلل اليوم الكامل فقط

ورغم ده كله انتو ف الحدث فريق ضد فريق غيرتو تخصص ومنزلنش موضوع ولا شئ ولا لامحنا انو بيميز حد عن حد زايكم كده وكمان انا لاقيتها بمجهودي يعني لو كنت معاكم مستحيل كنتو هتقوله كده

حاجه اخيره استخدمي ف جايزه رمي المواد وسلاح الجي ام استخدمته باقوانين الجي ام نفسه

وف الاول والاخر الاقرار لكيمو
    الحدث ساعه كان ساعه 7 وقال 24 ساعه يعني ثاني يوم ساعه 7 و الحرب كانت ساعه 8 بس شكله بلحه مدد اليوم بمصر لي 30 ساعه ومحد درى عنه غيركم
    التعديل الأخير تم بواسطة xv2go ; 12-03-2017 الساعة 04:03 AM
    :::التوقيع:::

http://zm-online.net/vb/image.php?type=sigpic&userid=14747&dateline=139856  4089

«موجة الموت»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kLaShInKo0oV مشاهدة المشاركة
    حبيبي لاتدرعم كذا مره ثانيه مطفي النور
    من قالك انه رضينا بالحدث اصلا ؟ لكن صار ,, قلنا مابيدخل اولي + مابيجي للحصار ... وللاسف تفاجئنا بكل هذا وحتى كيمو بنفسه قالها بالواتس انه مابكون بالعدل يعني لاتدرعم كذا يالحبيب
    بخصوص جزار ومدري وش تلخبط بالاولي نقاط ومدري ايش محد فتح موضوع التكفيت كلامي انه يدخل يفوز بضربه علينا ويخرب الاولي ,,
    اما بخصوص الكلان والله قايلك مدري وش تلخبط انت ,, انت مين وكلانك مين ؟ قايلك انت شاطح بقوه
    بخصوص العكس مشاء الله عليك مافكرنا صراحه المفروض تصير صديقي وتعلمني بالمستقبل .. ذكي مشاء الله عليك
    انت لو مش فاهم أسال كلانك يفهموك حبيبي الكلام موجه للي بيقولو كلان لحالنا ضدد الجيم والجي امات تساعدنا طول عمرنا وشويه الحوارات الفاضيه دي .. موضوع الاولي برضه كذلك ردا على انفصام شخصيتكم فترسيم الحلال ليكم وبس وحرام لغيركم .. انا سبق وقلت انا معترض على وجود الحربه من اساسه الحدث خطأ اصلا .. بس اذا الناس شاركت من الطرفين مجاش كيمو وعطاها لشخص بعينه يبقا محدش ليه الحق يعترض بعدها على اللي حصل .. الاعتراض يبقا على عدم حدوث النوع دا من الاحداث مره تانيه .. واذا عايز تعرف مين انا وخاطتا طريقه تهكمك فالكلام فالاخر يوم ما تشطح بخيالك عشان تسوي معجزه فتخصصك مش هتجيب نص اللي انا عملته وأسال كلانك يقولولك مين انا .. واذا كان كلامي ازعج معاليك فاخبط راسك فاتخن حيط

«عنكبوت»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MaDiNeS مشاهدة المشاركة
    انت لو مش فاهم أسال كلانك يفهموك حبيبي الكلام موجه للي بيقولو كلان لحالنا ضدد الجيم والجي امات تساعدنا طول عمرنا وشويه الحوارات الفاضيه دي .. موضوع الاولي برضه كذلك ردا على انفصام شخصيتكم فترسيم الحلال ليكم وبس وحرام لغيركم .. انا سبق وقلت انا معترض على وجود الحربه من اساسه الحدث خطأ اصلا .. بس اذا الناس شاركت من الطرفين مجاش كيمو وعطاها لشخص بعينه يبقا محدش ليه الحق يعترض بعدها على اللي حصل .. الاعتراض يبقا على عدم حدوث النوع دا من الاحداث مره تانيه .. واذا عايز تعرف مين انا وخاطتا طريقه تهكمك فالكلام فالاخر يوم ما تشطح بخيالك عشان تسوي معجزه فتخصصك مش هتجيب نص اللي انا عملته وأسال كلانك يقولولك مين انا .. واذا كان كلامي ازعج معاليك فاخبط راسك فاتخن حيط
    هو اساس صوتنا علشان تعرف رضينا ولا لا ؟؟
    ثاني شئ والله مادري مين انت ولا ابي ادري بس انت شاطح بكلامك اذا تقصد احد سوله اقتباس علشان نفهم انك تقصد احد الا اذا خايف يرد عليك فترمي الكلام من بعيد لبعيد شئ ثاني
    اما ترد كذا تقصدني وانا ماجبت المواضيع الي تتكلم عنها ؟!
    كل الكلام عن رمح الجي ام انت دخلتنا بمواضيع مدري شتبي ,, بس صراحه العاكس فكره عجبتني مشاء الله عليك ياخي ههههههههههههههههههههه

«موجة الموت»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xv2go مشاهدة المشاركة
    الحدث ساعه كان ساعه 7 وقال 24 ساعه يعني ثاني يوم ساعه 7 و الحرب كانت ساعه 8 بس شكله بلحه مدد اليوم بمصر لي 30 ساعه ومحد درى عنه غيركم
    اتقي الله فردودك اللي اعرفه عنك انك ارقي من كدا .. بلاش ترمي الناس بالباطل .. ثم ان فالاول والاخر حتي لو زي ما بتقول 24 ساعه مع انه قال يوم مش 24 ساعه بس مش هتفرق الخطأ يبقا عند كيمو مش عند الاعب ولو عايز تحاسب حاسبه هو .. " اذا تقدر يعني " .. ثم ان يا راجل يا طيب امنتك بزمتك لو كانت بقت مع حد منكم كنا سمعنا كميه البلا بلا بلا دي ؟!! .. انت راجل عقلك اكبر من كدا سيب الكلام دا لاطفال زمن المعروفين بهياطهم

«عنكبوت»

اتقي الله فردودك اللي اعرفه عنك انك ارقي من كدا .. بلاش ترمي الناس بالباطل .. ثم ان فالاول والاخر حتي لو زي ما بتقول 24 ساعه مع انه قال يوم مش 24 ساعه بس مش هتفرق الخطأ يبقا عند كيمو مش عند الاعب ولو عايز تحاسب حاسبه هو .. " اذا تقدر يعني " .. ثم ان يا راجل يا طيب امنتك بزمتك لو كانت بقت مع حد منكم كنا سمعنا كميه البلا بلا بلا دي ؟!! .. انت راجل عقلك اكبر من كدا سيب الكلام دا لاطفال زمن المعروفين بهياطهم
    ههههههههههه
    التعديل الأخير تم بواسطة kLaShInKo0oV ; 12-03-2017 الساعة 04:12 AM سبب آخر: احترام ذوق العام

«موجة الموت»

هو اساس صوتنا علشان تعرف رضينا ولا لا ؟؟
    ثاني شئ والله مادري مين انت ولا ابي ادري بس انت شاطح بكلامك اذا تقصد احد سوله اقتباس علشان نفهم انك تقصد احد الا اذا خايف يرد عليك فترمي الكلام من بعيد لبعيد شئ ثاني
    اما ترد كذا تقصدني وانا ماجبت المواضيع الي تتكلم عنها ؟!
    كل الكلام عن رمح الجي ام انت دخلتنا بمواضيع مدري شتبي ,, بس صراحه العاكس فكره عجبتني مشاء الله عليك ياخي ههههههههههههههههههههه
    سؤال بس بعد اذن معاليك .. هل من المفروض يعدي عليكم كيمو 1 ورا التاني ياخد رأيكم ؟؟ بالعقل يعني هو عمل شئ سواء صح او غلط ومخدش رأي حد فيه بس متنكرش ان في مشاركه فالحدث من الطرفين .. يبقا لا يحق لاي من الطرفين الاعتراض طالما تمت المشاركه منهم .. حق الاعتراض يبقا على عدم حدوث الاحداث دي مره اخري ومش بمزاجك كمان لا دا لازم يكون رأي اغلبيه عشان تقدر تقنع صاحب الهليله دي .. وصلك كلامي ولا هنفضل نتكلم للصبح ؟؟!! ثانيا بقا انا عايز اقولك على حاجه يهمك تعرف مين انا او لا مش هتفرق انت سألت فوق مين انا ومين كلاني وانا جاوبتك فبلاش تناقض نفسك .. ثالثا انا حددت فالكلام اللي بيقول كذا مش لازم اذكر الاشخاص بعينهم عشان اعجب معاليك اللي قال الكلام موجود وبالاسم وشايف الكلام وهيقراه وهيرد اذا حابب يرد .. غير كذا راح أسالك سؤال .. هو الكلام بفلوس ؟؟!! اذا حابب اتكلم فشي فأظن دا يخصني طالما لم اتعدي على مساحات حد الشخصيه وللكل حريه الرد برضه so take it easy .. وخليك رويييح حبي لا تعصب

«عنكبوت»

سؤال بس بعد اذن معاليك .. هل من المفروض يعدي عليكم كيمو 1 ورا التاني ياخد رأيكم ؟؟ بالعقل يعني هو عمل شئ سواء صح او غلط ومخدش رأي حد فيه بس متنكرش ان في مشاركه فالحدث من الطرفين .. يبقا لا يحق لاي من الطرفين الاعتراض طالما تمت المشاركه منهم .. حق الاعتراض يبقا على عدم حدوث الاحداث دي مره اخري ومش بمزاجك كمان لا دا لازم يكون رأي اغلبيه عشان تقدر تقنع صاحب الهليله دي .. وصلك كلامي ولا هنفضل نتكلم للصبح ؟؟!! ثانيا بقا انا عايز اقولك على حاجه يهمك تعرف مين انا او لا مش هتفرق انت سألت فوق مين انا ومين كلاني وانا جاوبتك فبلاش تناقض نفسك .. ثالثا انا حددت فالكلام اللي بيقول كذا مش لازم اذكر الاشخاص بعينهم عشان اعجب معاليك اللي قال الكلام موجود وبالاسم وشايف الكلام وهيقراه وهيرد اذا حابب يرد .. غير كذا راح أسالك سؤال .. هو الكلام بفلوس ؟؟!! اذا حابب اتكلم فشي فأظن دا يخصني طالما لم اتعدي على مساحات حد الشخصيه وللكل حريه الرد برضه so take it easy .. وخليك رويييح حبي لا تعصب
    بعد قلبي لا ماعصبت وانا اسال مين انت بصيغه تعجب مو السؤال يعني مانعرفك
    انا اضحك والله اسلوبي كذا بالكلام وبالصدق اضحك مو معصب يعني بخصوص كلامك عن الموضوع للاسف لانك من الي استفادو تقولها (:

فديتك

«موجة الموت»

ههههههههههه
    تدوم الضحكه يا غالي لو تعبت حالك وزودت كمان 3 كلمات هتفهم ايه القصد ولو مفهمتش يبقا العيب عندك

السلام عليكم شباب كيف الحال !! عساكم بخير ..
    انا شايف ان الموضوع من بابه غلط يعني وجود الحربه نفسه غلط .. طيب انتم رضيتم بالحدث صح ؟؟ الكل .. يبقا نبقا رجاله كدا ومنجيش نعيط عشان مجتش معانا واظن لو كانت جت مع واحد فيكم مكنش العياط دا كله حصل بالعكس كان هيبقا كفو كيمو واعمل الحدث دا كل يوم ..
    تاني شئ .. نقطه حابب اوضحها بس المساعدات اللي تتكلمون عنها كانت مساعدات الجزار قبل طرده صح ؟؟!! ممكن اعرف كانت لمين ؟؟!! مش لموناليزا وشلتها برضه ؟؟ اللي يا سبحان الله كانو مع الوتش امنت بالله يا مسلمين يا سبحان الله قوم ايه بقا دلوقت بقينا احنا اللي بنتساعد من الجي امات انا بشوف العجب هنا وربنا ..
    ثالثا .. مش انتو نفسكو اللي كنتو كل يوم شغالين زن على كيمو وعلى دماغنا عشان حوار الكوسه فالاولي ؟؟!! ايه اخباركم دلوقت يا حلوين ؟؟!! والكوسه شغاله عنب فاديكم ولا هو الحلال حلال ليكم وبس وحرام عغيركم ؟؟!! اتمني بجد نرتقي شويه بقا ونبطل شغل حماده وقع مني دا والحقني كيمو ضربوني وجريو .. الحدث خلص خلاص اشتكو انه ميتعملش تاني ولو فعلا واثقين من نفسكم انكو اتظلمتو بسببه مش بسبب حاجه تانيه يبقا هتقدرو ترجعوها المره الجايه ..
    رابعا ودا الاهم .. كان في عندكم حل اسمه عكس ضرر انتو اللي اغبيا سوري يعني ..
    اه نسيت حاجه كمان .. دلوقت بقيتو شهداء الواجب الوطني لما بقيتو كلان ضدد الجيم ؟؟!! ولما كنا احنا كلان ضدد الجيم كان عشان احنا وحشين ومحدش طايق يبقا معانا ؟؟!! بالله انا دماغي لفت من الشيزوفرينيا اللي عندكم دي .. يا جدعان بالله روحو اتعالجو حرام كدا *_*
    جزار كان يبيع لموناليزا مو يساعد ببلاش ولا يشارك معها بل الحروب مثل ما كان ينزل مع كلر1 و متكس و ينقلهم لمكان التسجيل ولا يسحب االي يدافعو للمدينه ولا يوم ما هكر وزع كل شي لسوبر ومافيا
    الكفته احنا الي كنا نعترض عليها ومحد يسوي شي لما احنا نرفع ولما ناس معينه يسوون شكاوي الحضر يجيك بنفس الساعه و الحين مافي كفته غيركم اصلا في السيرفر من كبيرها لصغيرها ما عندكم هيرو واحد بس م كفته او يقدر يكسب منافسه وتحدي على كل التخصصات الي ماخذين فيها الهيرو يجو ساحه ضدنا ونشوف مين الي بيحتاج كفته ويعملها من راقص الشفرات لين اكبر تخصص تحدي مفتوح
    بعدين احنا اختارينا نكون لوحدنا عشان نفتك من الناس المصالح الي كل يوم مع واحد غير عن كذا حدث البفب موجود 9 من فرندز فقط ضد بارتي مشكل من كل اللعبه جايبين الناس الاقويا ومتشين واحد بس واحد مات فيه والثاني كلنا فل اما انتو لما كنتو وحدكم كانت لان انتو لميتو كل الحراميه بكلانكم من زيوس والي معاه لعزيز وغيره

http://zm-online.net/vb/image.php?type=sigpic&userid=14747&dateline=139856  4089

«موجة الموت»

بعد قلبي لا ماعصبت وانا اسال مين انت بصيغه تعجب مو السؤال يعني مانعرفك
    انا اضحك والله اسلوبي كذا بالكلام وبالصدق اضحك مو معصب يعني بخصوص كلامك عن الموضوع للاسف لانك من الي استفادو تقولها (:

فديتك
    تصدق باللي خلقك ؟؟!! انا معتزل من زمان وما حضرت الحوار من بابه اصلا بس صراحه لقيت نفسي فاضي حبيت اتهاوش شويه هههههههههه .. بس مع ذلك يعلم الله اني بتكلم بالحق مش محاباه لاي حد حتي لو من كلاني

احنا نتكلم عن الاداره مو عن الاعبين لان حتى لو متسواهم ضعيف ما يصير الاداره تشيلهم كل مره ولا تدخل خاصه بل الحروب
    انا بل النسبه ليه ما لي كلام مع كيمو هوه صاحب السيرفر ويسوي الي يعجبه انا الي اقدر اسوي اخذ كلاني واطلع من اللعبه
    مالها داعي نلعب بسيرفر اداره فيه تشوف بعين وحده وبدت من الشكاوي الي نرفعها محد يعبرنا ولو قلنا اقل كلمه تاخذ فيها حضر
    ولا الكفته الي محد يحاسب عليها من احنا نرفعها ولما غيرنا تتصفر نقاطنا و الحين وصلت حتى في الحصارات بلاها انا عن نفسي قلت
    لكم مبروك لان مو غلطكم بس غلط كيمو وانا الي اقدر اسويه اخذ كلاني واطلع

«موجة الموت»

جزار كان يبيع لموناليزا مو يساعد ببلاش ولا يشارك معها بل الحروب مثل ما كان ينزل مع كلر1 و متكس و ينقلهم لمكان التسجيل ولا يسحب االي يدافعو للمدينه ولا يوم ما هكر وزع كل شي لسوبر ومافيا
    الكفته احنا الي كنا نعترض عليها ومحد يسوي شي لما احنا نرفع ولما ناس معينه يسوون شكاوي الحضر يجيك بنفس الساعه و الحين مافي كفته غيركم اصلا في السيرفر من كبيرها لصغيرها ما عندكم هيرو واحد بس م كفته او يقدر يكسب منافسه وتحدي على كل التخصصات الي ماخذين فيها الهيرو يجو ساحه ضدنا ونشوف مين الي بيحتاج كفته ويعملها من راقص الشفرات لين اكبر تخصص تحدي مفتوح
    بعدين احنا اختارينا نكون لوحدنا عشان نفتك من الناس المصالح الي كل يوم مع واحد غير عن كذا حدث البفب موجود 9 من فرندز فقط ضد بارتي مشكل من كل اللعبه جايبين الناس الاقويا ومتشين واحد بس واحد مات فيه والثاني كلنا فل اما انتو لما كنتو وحدكم كانت لان انتو لميتو كل الحراميه بكلانكم من زيوس والي معاه لعزيز وغيره
    طيب بس أسألك سؤال ومش هتكلم عغيري وقت وجودي قبل لا اعتزل شفتني اخدت هيرو لحساب يخصني كوسه ؟؟!! شفت اي تخصص لعبت بيه ما دقيت خشم المنافس فيه ؟؟ انت المفروض تعرفني ولو ما تعرفني اسأل عبدالقادر عني هو يقولك عبد القادر صحيح ضدي فالجيم بس فالحقيقه اكتر من اخ زي ما هو اخ بالنسبه لك اسأله هو يقولك حوار سوبر والجزار والشغل دا انا مش متأكد منه عشان متكلمش على شئ لا اعلمه ودا مش من طبيعتي بس اذا موناليزا دفعت فمقابل شئ عندك اثبات ان التانين مدفعوش ؟؟!! فالاول والاخر الحوار 1 واحنا ملناش دخل لا بدا ولا بدا ناس واعتزلت وبقي مين موجود فلو بتتكلمو بالحق متجيبوش سيره اللي فاتو وركزو فنفسكم .. حوار انفصلتو عن التحالف ما يهمني السبب .. انا بسألكم سؤال واحد .. دلوقت مظلومين عشان لحالكم ولما كنا لحلنا ضدد 4 كلانات كان حلو عقلبكم ؟؟ وكان الكل عسل واحنا اللي بصل ؟؟!! يا ولف اذا ركزت فكلامي هتعرفي اني بتكلم بعيد عن اي محاباه وهتعرف ان كلامي منطقي بس انت شيل من دماغك انت منتمي لاي فصيل وجرب تقرا كلامي وهتفهم بعدها .. واحب احييك على حذفك للكلام اللي فالرد اللي قبله لان دي الاخلاق اللي سمعتها عنك .. دامك الله بالصحه يا غالي

طيب بس أسألك سؤال ومش هتكلم عغيري وقت وجودي قبل لا اعتزل شفتني اخدت هيرو لحساب يخصني كوسه ؟؟!! شفت اي تخصص لعبت بيه ما دقيت خشم المنافس فيه ؟؟ انت المفروض تعرفني ولو ما تعرفني اسأل عبدالقادر عني هو يقولك عبد القادر صحيح ضدي فالجيم بس فالحقيقه اكتر من اخ زي ما هو اخ بالنسبه لك اسأله هو يقولك حوار سوبر والجزار والشغل دا انا مش متأكد منه عشان متكلمش على شئ لا اعلمه ودا مش من طبيعتي بس اذا موناليزا دفعت فمقابل شئ عندك اثبات ان التانين مدفعوش ؟؟!! فالاول والاخر الحوار 1 واحنا ملناش دخل لا بدا ولا بدا ناس واعتزلت وبقي مين موجود فلو بتتكلمو بالحق متجيبوش سيره اللي فاتو وركزو فنفسكم .. حوار انفصلتو عن التحالف ما يهمني السبب .. انا بسألكم سؤال واحد .. دلوقت مظلومين عشان لحالكم ولما كنا لحلنا ضدد 4 كلانات كان حلو عقلبكم ؟؟ وكان الكل عسل واحنا اللي بصل ؟؟!! يا ولف اذا ركزت فكلامي هتعرفي اني بتكلم بعيد عن اي محاباه وهتعرف ان كلامي منطقي بس انت شيل من دماغك انت منتمي لاي فصيل وجرب تقرا كلامي وهتفهم بعدها .. واحب احييك على حذفك للكلام اللي فالرد اللي قبله لان دي الاخلاق اللي سمعتها عنك .. دامك الله بالصحه يا غالي
    مستحيل حد يقدر يقول سوردايدح بحياته جاب هيرو كفته هذي معروفه انا بتكلم عن الموجود الحين
    بل النسبه لثاني شي ابد ما قلنا احنا مضلومين لان وحدنا ونقدر بكرا نسوي تحالف مع اي حد بس مو محتاجين حد معانا
    كل الي معنا فيهم الخير وزايد وكلنا واحد يعرف الثاني فلا عندنا مشاكل ولا حوارات مثل التحالفات مثلكم ايام زمان لما كنتو وحدكم بل الكلان كلكم من نفس المنطقه لا مشاكل ولا شي و عل الاقل حتى واحنا وحدنا في توازن في الحروب بس لما الاداره تدخل ما في فايده منها انت تعرف وانا اعرف والكل يعرف الاداره تسمع لناس معينين وطز بل الباقي
    التعديل الأخير تم بواسطة xv2go ; 12-03-2017 الساعة 04:37 AM

«موجة الموت»

مستحيل حد يقدر يقول سوردايدح بحياته جاب هيرو كفته هذي معروفه انا بتكلم عن الموجود الحين
    بل النسبه لثاني شي ابد ما قلنا احنا مضلومين لان وحدنا ونقدر بكرا نسوي تحالف مع اي حد بس مو محتاجين حد معانا
    كل الي معنا فيهم الخير وزايد وكلنا واحد يعرف الثاني فلا عندنا مشاكل ولا حوارات مثل التحالفات مثلكم ايام زمان لما كنتو وحدكم بل الكلان كلكم من نفس المنطقه لا مشاكل ولا شي
    احييك لتاني مره انت جبت الذتونه .. اذا الوضع كذا يبقا الخلاف كله بقا على وضع الحربه وانا لتالت مره بقول الموضوع من بدايته غلط مكنش المفروض دا يتم اصلا .. بس تم وحصل وكان في مشاركه من الطرفين فلا يحق لطرف انه يزعل عشان مفازش هو بالجايزه .. اللي يحق لاي حد هو الاعتراض على نوعيه الاحداث دي .. ومش فردي دا لازم يبقا اعتراض جماعي ولا انا بقول حاجه غلط ؟؟!!

احييك لتاني مره انت جبت الذتونه .. اذا الوضع كذا يبقا الخلاف كله بقا على وضع الحربه وانا لتالت مره بقول الموضوع من بدايته غلط مكنش المفروض دا يتم اصلا .. بس تم وحصل وكان في مشاركه من الطرفين فلا يحق لطرف انه يزعل عشان مفازش هو بالجايزه .. اللي يحق لاي حد هو الاعتراض على نوعيه الاحداث دي .. ومش فردي دا لازم يبقا اعتراض جماعي ولا انا بقول حاجه غلط ؟؟!!
    بل الظبط وهذي حاجه صغيره بس من الاغلاط الي بل السيرفر عشان كذا اغلبنا ما راح نكمل ولا نرجع لحد ما يتصلح الوضع

صفحة 3 من 7 الأولىالأولى 12345 ... الأخيرةالأخيرة