صفحة 2 من 7 الأولىالأولى 1234 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 16 إلى 30 من 100
    «جريملين»

كلن يدري ان كيمو معطيه السلاح علشان اعلام تسوون موضوع ليش ؟

«عنكبوت»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة A.N.G.L مشاهدة المشاركة
    بصو ياجماعه انا استخدمت جايزه الحدث ونفذت كل القوانين بتاعتها الامانه ولا يجوز عرضها ولا تبادل وكل شئ قال عليه كيمو وايه ميزه الجايزه وهيه مش مشروعه استخدمها ف كل شئ ف خلل اليوم الكامل فقط

ورغم ده كله انتو ف الحدث فريق ضد فريق غيرتو تخصص ومنزلنش موضوع ولا شئ ولا لامحنا انو بيميز حد عن حد زايكم كده وكمان انا لاقيتها بمجهودي يعني لو كنت معاكم مستحيل كنتو هتقوله كده

حاجه اخيره استخدمي ف جايزه رمي المواد وسلاح الجي ام استخدمته باقوانين الجي ام نفسه

وف الاول والاخر الاقرار لكيمو
    ماحد قال فيك شئ ! انا لو يعطيني سلاح الجي ام بسوي مثلك ولكم الحق تتظلمو ؟!
    بعدين مسابقه ايفنت بين اشخاص بس اعلام بين كلانات في فرق بين المقارنه !
    حتى ردك يبين ان الموضوع فيه غلط ههههههههه
    يعني تبين تقولين لي ان دخولك بالاولي ؟ عادي ؟! ترضين لو عدوك معه سلاح الجي ام ويلعب اولي ؟؟ يعني تبين تقولين لي تعب وتخطيط وبيوم وليله ياخذون الاعلام بمجرد ضربه من سلاح جي ام ترضين؟

«دبور لاسع»

هرد عليك ايه الظلم ف كده ؟ بدل شخص حظه جه ف جايزه مؤقته من حقه يستمتع بيها وكيمو نفسه عارف انو من حق اللي يخد شئ مؤقت يستمتع بيه + ف شئ هنا هو انا كيم كمان مش مؤقت وبيقرفنا ف الحصارات ؟

وبرغم ذلك موجود بستمرار مش 24 ساعه مش من حق اي حد يتظلم بدل مشينا با القوانين اللي حاطها الادارة والجي ام وكيمو ممكن يرجع الحصار واولى ويشوف لو غلطنه نتحسب

وبرضو هقول لو كان ف كلان عندكم حد خده كنتو عملتو 500 فيديو ف منتدى من الفرحه مش من الانتقاد
    التعديل الأخير تم بواسطة A.N.G.L ; 12-03-2017 الساعة 01:19 AM

«عنكبوت»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة A.N.G.L مشاهدة المشاركة
    هرد عليك ايه الظلم ف كده ؟ بدل شخص حظه جه ف جايزه مؤقته من حقه يستمتع بيها وكيمو نفسه عارف انو من حق اللي يخد شئ مؤقت يستمتع بيه + ف شئ هنا هو انا كيم كمان مش مؤقت وبيقرفنا ف الحصارات ؟

وبرغم ذلك موجود بستمرار مش 24 ساعه مش من حق اي حد يتظلم بدل مشينا با القوانين اللي حاطها الادارة والجي ام وكيمو ممكن يرجع الحصار واولى ويشوف لو غلطنه نتحسب
    برد عليك ,, ماقلنا ليش عطاك قلنا ليش ماحط حدود ؟ يعني يعطيك بس مو وقت حصار الاعلام كل الكلان عصبو والي اعتزل ولي سكر اللعبه ..! انظلمنا ,, ثاني شئ مايدخل السلاح بالاولي تفوزين وتفوزين ربعك يعني عادي؟ حلوه ذي والله
    ثالث شئ تقولين لو انك معنا ماراح تتكلمو ! شئ طبيعي انه مانتكلما انتو الي تتكلمون ,, ليش نتكلم نروح نقول ياكيمو خذنا العلام من سلاحك وخذنا نقاط ببلاش ؟! من جدك انتي؟ المظلوم يشتكي لو معي السلاح وشتكيتو والله استحي اقول نفس كلامك البين واضح والغلط واضح قلنا مره ثانيه السلاح عادي ولا فكرت بسلاح يوم تقتلينا برى جلوديو اضحك وعادي ! بس تدخلين بالاولي بالسلاح ؟! وتاخذون كل الاعلام وانتو اشخاص ينعدون بالاصابع بس ضربه منك تقتلينا وتبين نسكت ؟ حدث العقل بما يعقل
    التعديل الأخير تم بواسطة kLaShInKo0oV ; 12-03-2017 الساعة 01:22 AM

:: مطرود ::

نو كومنت
    ..............

:: محارب نادى الألف ::

لووووول
    وفي الحصارات والاولي كمان

شي عجيب صراحه

«عنكبوت»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MRkArNk مشاهدة المشاركة
    لووووول
    وفي الحصارات والاولي كمان

شي عجيب صراحه
    ماشفت يارجال عندي فديوات تقتلني بجميع الوضعيات الله وكيلك هههههههههههه بالاولي وبالاعلام يارجال ابي اوصل للي يرفع العلم مب قادر تنقز وتضرب ضربه اموت وبالاولي تختفي وتطلع من وراك سبراااااايز ..... وتقتلك بضربك

«ليزاردمان»

يلا مبروك عليك وخلاص كلامنا مش هيحذف الرمح يعني $$
    التعديل الأخير تم بواسطة Action ; 12-03-2017 الساعة 02:50 AM

KiNGKiMO

لم أحضر قبل الحصار، والرمح كان للجميع وهو من فاز به، وأي أحد من المعترضين كان سيستخدمه مثله وهذا حقه...

حظ موفق للجميع على أي حال.
    :::التوقيع:::

«مستكشف»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة KOC2000 مشاهدة المشاركة
    لم أحضر قبل الحصار، والرمح كان للجميع وهو من فاز به، وأي أحد من المعترضين كان سيستخدمه مثله وهذا حقه...

اجل ايش الفايده من تجميع الكلان كامل وبارتي واعداد وبفات اذا مانستفيد منهم بسبب الرمح لنا الحق نعترض ونطالب بتعويض خير فوق مو كل السيرفر ضد كلان واحد
    ومعهم رمح جي ام المفروض له حدود بالاستخدام مو يشاركون فيه بالحصارات والاولي قول نفتح لهم الاعلام والقلعه عشان يفوزون بس مو بالطريقه هذي غش بغش يفوزون
    احنا عددنا اقل منهم مع ذلك تساعدهم برمح شوف كم عددهم وفوق كذا دعمك لهم بالرمح مانخلص من مساعدة الجي ام لهم مثل ماسوو الجي ام القديم مساعدات لهم الحين مساعده برمح الجي ام ياليت تقرا كلامك الي كتبته بالواتس حق الي اشكتى ضد الرمح لمن كتب لك قبل الحصار بالاخير مالهم حق ولا لنا حق نستخدمه هذا شي خاص بالاداره
    انا قديمه هنا اول مره اشوف مثل كذا ايش بتكون مساعدات جديده لهم بعد بف جي ام بعد؟

«مستكشف»

ومانقول انك ظلمت بس اخطيت لانه انت اعطيت الرمح كجائزه لوقت معين وماتوقعت الشي الي يصير بس استخدام الجائزه بشكل خطاء وغش
    ع العموم شي طبيعي الانسان يخطي بس يلا اخذو الاعلام ومستحيل اقول مبروك عليهم بسبب غشهم

«عنكبوت»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة KOC2000 مشاهدة المشاركة

لم تحضر الحصار مو معناها تخلي الوضع يمشي كذا ؟ اتمنى تحل المشكله , لان كثير تضايقو والسبب هالشئ
    وبعدين][ أكيد وطبعا ][ لو تعطيني مليون الف تشليون صره لي كذا من مزاجك بفرح][ وأكيد وطبعا ][ ومليون وتشليون بالميه بيجون منافسيني بيتظلمون ,, شئ طبيعي ان واحد منا بيتظلم اذا اخذ الطرف الثاني شئ لصحاله بطريقه غير صحيحه ؟! وهنا يجي دور الادمن يعدل الوضع

كلنا نتمنى تعدل الي سويته

«موجة الموت»

السلام عليكم شباب كيف الحال !! عساكم بخير ..
    انا شايف ان الموضوع من بابه غلط يعني وجود الحربه نفسه غلط .. طيب انتم رضيتم بالحدث صح ؟؟ الكل .. يبقا نبقا رجاله كدا ومنجيش نعيط عشان مجتش معانا واظن لو كانت جت مع واحد فيكم مكنش العياط دا كله حصل بالعكس كان هيبقا كفو كيمو واعمل الحدث دا كل يوم ..
    تاني شئ .. نقطه حابب اوضحها بس المساعدات اللي تتكلمون عنها كانت مساعدات الجزار قبل طرده صح ؟؟!! ممكن اعرف كانت لمين ؟؟!! مش لموناليزا وشلتها برضه ؟؟ اللي يا سبحان الله كانو مع الوتش امنت بالله يا مسلمين يا سبحان الله قوم ايه بقا دلوقت بقينا احنا اللي بنتساعد من الجي امات انا بشوف العجب هنا وربنا ..
    ثالثا .. مش انتو نفسكو اللي كنتو كل يوم شغالين زن على كيمو وعلى دماغنا عشان حوار الكوسه فالاولي ؟؟!! ايه اخباركم دلوقت يا حلوين ؟؟!! والكوسه شغاله عنب فاديكم ولا هو الحلال حلال ليكم وبس وحرام عغيركم ؟؟!! اتمني بجد نرتقي شويه بقا ونبطل شغل حماده وقع مني دا والحقني كيمو ضربوني وجريو .. الحدث خلص خلاص اشتكو انه ميتعملش تاني ولو فعلا واثقين من نفسكم انكو اتظلمتو بسببه مش بسبب حاجه تانيه يبقا هتقدرو ترجعوها المره الجايه ..
    رابعا ودا الاهم .. كان في عندكم حل اسمه عكس ضرر انتو اللي اغبيا سوري يعني ..
    اه نسيت حاجه كمان .. دلوقت بقيتو شهداء الواجب الوطني لما بقيتو كلان ضدد الجيم ؟؟!! ولما كنا احنا كلان ضدد الجيم كان عشان احنا وحشين ومحدش طايق يبقا معانا ؟؟!! بالله انا دماغي لفت من الشيزوفرينيا اللي عندكم دي .. يا جدعان بالله روحو اتعالجو حرام كدا *_*

«عنكبوت»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MaDiNeS مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم شباب كيف الحال !! عساكم بخير ..
    انا شايف ان الموضوع من بابه غلط يعني وجود الحربه نفسه غلط .. طيب انتم رضيتم بالحدث صح ؟؟ الكل .. يبقا نبقا رجاله كدا ومنجيش نعيط عشان مجتش معانا واظن لو كانت جت مع واحد فيكم مكنش العياط دا كله حصل بالعكس كان هيبقا كفو كيمو واعمل الحدث دا كل يوم ..
    تاني شئ .. نقطه حابب اوضحها بس المساعدات اللي تتكلمون عنها كانت مساعدات الجزار قبل طرده صح ؟؟!! ممكن اعرف كانت لمين ؟؟!! مش لموناليزا وشلتها برضه ؟؟ اللي يا سبحان الله كانو مع الوتش امنت بالله يا مسلمين يا سبحان الله قوم ايه بقا دلوقت بقينا احنا اللي بنتساعد من الجي امات انا بشوف العجب هنا وربنا ..
    ثالثا .. مش انتو نفسكو اللي كنتو كل يوم شغالين زن على كيمو وعلى دماغنا عشان حوار الكوسه فالاولي ؟؟!! ايه اخباركم دلوقت يا حلوين ؟؟!! والكوسه شغاله عنب فاديكم ولا هو الحلال حلال ليكم وبس وحرام عغيركم ؟؟!! اتمني بجد نرتقي شويه بقا ونبطل شغل حماده وقع مني دا والحقني كيمو ضربوني وجريو .. الحدث خلص خلاص اشتكو انه ميتعملش تاني ولو فعلا واثقين من نفسكم انكو اتظلمتو بسببه مش بسبب حاجه تانيه يبقا هتقدرو ترجعوها المره الجايه ..
    رابعا ودا الاهم .. كان في عندكم حل اسمه عكس ضرر انتو اللي اغبيا سوري يعني ..
    اه نسيت حاجه كمان .. دلوقت بقيتو شهداء الواجب الوطني لما بقيتو كلان ضدد الجيم ؟؟!! ولما كنا احنا كلان ضدد الجيم كان عشان احنا وحشين ومحدش طايق يبقا معانا ؟؟!! بالله انا دماغي لفت من الشيزوفرينيا اللي عندكم دي .. يا جدعان بالله روحو اتعالجو حرام كدا *_*
    حبيبي لاتدرعم كذا مره ثانيه مطفي النور
    من قالك انه رضينا بالحدث اصلا ؟ لكن صار ,, قلنا مابيدخل اولي + مابيجي للحصار ... وللاسف تفاجئنا بكل هذا وحتى كيمو بنفسه قالها بالواتس انه مابكون بالعدل يعني لاتدرعم كذا يالحبيب
    بخصوص جزار ومدري وش تلخبط بالاولي نقاط ومدري ايش محد فتح موضوع التكفيت كلامي انه يدخل يفوز بضربه علينا ويخرب الاولي ,,
    اما بخصوص الكلان والله قايلك مدري وش تلخبط انت ,, انت مين وكلانك مين ؟ قايلك انت شاطح بقوه
    بخصوص العكس مشاء الله عليك مافكرنا صراحه المفروض تصير صديقي وتعلمني بالمستقبل .. ذكي مشاء الله عليك

صفحة 2 من 7 الأولىالأولى 1234 ... الأخيرةالأخيرة