صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 20
    «دبور لاسع»

افتراضي صور وند المهايط

دي صور وانا بقتل وند النوب لحالي قالي هرد بصور ياريت يرد
    بصور وهو يقتلني لحالو

طبعا اول صوره اللي هيقولي كان برب ولا اي تطبيل اقوله طبل براحتك هو عارف انو كان بيرقص بس من الغباء انك تقف ترقص وتموت ههههههههههههههه
    وباقي الصور وهو با فضية وبرضو بيموت

كم انتا نوب ومهايط

اي حد يقول بفب هقوله يلا ساحه بدون فضية
    او استاد بافضية غير كده ينقلع
    ميرغيش كتير

التعديل الأخير تم بواسطة A.N.G.L ; 11-01-2017 الساعة 06:21 PM

«خفاش الأطلال»

كــفو ,استمر

:: مطرود ::

كفو انجل

من ناحية اخرة المغامر كل الى يمسكه يا يهايط كثير او يبدع فيه وهذا نادر جدا ولا يهايط على تخصصات معروفة وهو بفضية و من غير فضية هو ولا شي

«موجة الموت»

الهياط بقيت عادة بزمن مو جديدة :D
    كفووو استمر
    :::التوقيع:::

كلام النّاس لا بيقدّم ولا يأخّر

«دبور لاسع»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة teto22 مشاهدة المشاركة
    كــفو ,استمر
    كفوك يسلمو ع مرورك الجميل

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ouen^^ مشاهدة المشاركة
    كفو انجل

من ناحية اخرة المغامر كل الى يمسكه يا يهايط كثير او يبدع فيه وهذا نادر جدا ولا يهايط على تخصصات معروفة وهو بفضية و من غير فضية هو ولا شي

كفوك يسلمو اوين ع مرورك الجميل والله يصبرنا ع الهياط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AHMED ELNADY مشاهدة المشاركة
    الهياط بقيت عادة بزمن مو جديدة :D
    كفووو استمر

كفوك يسلمو ع مرورك الجميل الله يصبرنا عليهم هههههههه

«مستكشف»

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ه لو تلعبي ساحة انت اي حد يفوزك فل لانه تكنسلي وتركضي وجايبة طلاسم سرعة وجناح سرعة وبالاولي فاشلة وماتلعبي الا عقارات يلا برب لاتشوفي نفسك كل واحد يعرف حجمه اكيد عند صور قاتلتيني بجلوديو بس ده مو بفب ده فشل نزلتيها ومانزلتيها مابهمني المهم انه ادعسك بالاولي لانه هناك حتراف التخصص مو بفب

:: مطرود ::

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aMr.BoMbAsTiCk مشاهدة المشاركة
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ه لو تلعبي ساحة انت اي حد يفوزك فل لانه تكنسلي وتركضي وجايبة طلاسم سرعة وجناح سرعة وبالاولي فاشلة وماتلعبي الا عقارات يلا برب لاتشوفي نفسك كل واحد يعرف حجمه اكيد عند صور قاتلتيني بجلوديو بس ده مو بفب ده فشل نزلتيها ومانزلتيها مابهمني المهم انه ادعسك بالاولي لانه هناك حتراف التخصص مو بفب
    لعبها كفو اشبه كلانك وشله وند تلعب صح @@

حاب اذكرك وش مسوي وند بالسيرفر كل مرة طالع لنا بتخصص غثيث زيك طبعا بس انت جاي بتخصصات قديمة شوي
    اما بنسبة للعقارات انت طالع منها مثلا؟

«دبور لاسع»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aMr.BoMbAsTiCk مشاهدة المشاركة

بومبا الفاشل يتحدث ههههههههههههههههههه فصلتني ضحك وربي انتا يابني ف اولى مكسبتنيش غير مره وكنت لاق ههههههههههههههه قولي لما بتنزلي قدمي اولى بخد عقار معي اولى برضو ولو عايز صورك موجوده ف جلويدو وف اولى كمان يافاشل هههههههههههههه يخربيت اللي بتشربه ده يافاشل انتا بتشوفني برا جلويدو من رعبك بتقول برب هههههههههههههههه والله ضحكتني بس اقولك كلمه اخيره عندي الصورك تحب نزيع قولي بس وانتا هتشوف فضايحك اولى وغير اولى تمام ؟ وخد دي اهداء مني ياللي بتقول عقار وساحه واحتراف

التعديل الأخير تم بواسطة A.N.G.L ; 17-01-2017 الساعة 04:01 PM

«جريملين»

مش عيب لما تنزلي الصور دي !! قصدي تنزل ؟ سوري نسيت انك منتحل شخصيه بنت عشان تشحت .. زي ايام جراسيا كده .. عامة حرام عليك تقارن نفسك وانت بتجري وتضرب سحري بمغامر وعاونى اقتلك .. عامة انا لاعبتك بفب ساحة قدام السيرفر كله وواخدك فل اتش بي سي بي .. متنساش انى معلم عليك بكل حساباتك .. من انجلينا جولي ل فرانكو المغامر النوب 3

«دبور لاسع»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MahMouD ElSaDat1 مشاهدة المشاركة
    مش عيب لما تنزلي الصور دي !! قصدي تنزل ؟ سوري نسيت انك منتحل شخصيه بنت عشان تشحت .. زي ايام جراسيا كده .. عامة حرام عليك تقارن نفسك وانت بتجري وتضرب سحري بمغامر وعاونى اقتلك .. عامة انا لاعبتك بفب ساحة قدام السيرفر كله وواخدك فل اتش بي سي بي .. متنساش انى معلم عليك بكل حساباتك .. من انجلينا جولي ل فرانكو المغامر النوب 3

ولا ياوند عايز صور تاني موجود كسبتني مره وكنت لاق انا كسبتك مليون مره وطلبتك ساحه تاني خوفت وقولت برب عندك صور نزل ونشوف مين قتل التاني اكتر ومين النوب يافاشل ولو ع مصلحه انا اشتريك انتا وبلدك مش محتاجه اخد حاجه من حد وكل اللي عندي من شحني مش حرامية زايك ولا محتاجه اعمل نفسي بنت علشان كله بفلوسي ياشحات ياحرامي نسيت نفسك وجاي تجيب سيره اسيادك روح اشحت حسابات ولا روح اسرق حد يلا علشان تعمل نفسك من مقامي

«جريملين»

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههه
    انت يا اوين عملت ايه ؟
    انت نسيت نفسك ؟ ده انت وربي لما كنت تشوفنى بره كنت تشتغل بواب .. ع العموم احنا فيها وساحة موجوده

«غول»

صبركِ يآ نموسهُ في قآموس هينزلكِ بكره ،، في نفس الموضوع ده :] علشانِ بس تستريحيُ وتعرفيُ مين الي معقدكِ :D ههههه كفو وند كل مآ تشوفها علي عينها و عبيلها
    :::التوقيع:::

«جريملين»

يابنى انت عبيط ؟؟
    انت جربت تقفلى مره ف جلوديو من غير ما تجري خدتك ب 4 ضربات ...
    ولما تقلب جلوديو كلها ساحه تفضل تجري فيها و تضربنى سحري وتكنسل عاونى اقتلك ازاى فهمنى !!
    الدليل ع انك نوب انى اخدتك فل كل شي ساحه قدام الكل وانتهى الكلام .. ولو عاوز تشوف الجري .. هدخلك بأنجري سول ونشوف مين النوب

«دبور لاسع»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MahMouD ElSaDat1 مشاهدة المشاركة
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههه
    انت يا اوين عملت ايه ؟
    انت نسيت نفسك ؟ ده انت وربي لما كنت تشوفنى بره كنت تشتغل بواب .. ع العموم احنا فيها وساحة موجوده

يلا ساحه بدون فضيه واستاد بفضيه كلامي واضح فوق ودلوقتي هنزلك صور جديده لك علشان تعرف مقامك

«جريملين»

ده يدل ع ان تفكيرك عقيم .. روح ربنا يشفيك

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة