صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12
النتائج 16 إلى 20 من 20
    «دبور لاسع»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FireHell مشاهدة المشاركة
    صبركِ يآ نموسهُ في قآموس هينزلكِ بكره ،، في نفس الموضوع ده :] علشانِ بس تستريحيُ وتعرفيُ مين الي معقدكِ :D ههههه كفو وند كل مآ تشوفها علي عينها و عبيلها

النموس ده اللي يعرفه اللي جبوك علشان كده جيبلنا حشرات تطبل وترغي عندك حاجه نزلها ولو عندك صوره انا عندي مليون يلا غور اشكال مقرفه

«جريملين»

مش انتى اللي تضعي شروط .. انا اللي اقولك نلعب فين وبفضيه ولا لا انى فايزك فل كل شي ساحة قدام السيرفر كله ومش محتاج اوضح انى بحط عليك :D

«جريملين»

قال لاق قال .. تجري وتكنسل كل 3 ث وتقول لاق خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    + انا مجددتش بف لانى مكنتش محتاج اجدد 40ث كان السراب وانتى بتستطعمى تراب الساحه :D
    واضح مين يهايط .. يلا برب

«جريملين»

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههه
    نسيتى ايام جراسيا ؟؟ عمو ممكن تعطينى 50م اجيب صبغات ؟
    ولا ايام البذور ؟ بليز سيبونى اجمع احجار ضغط بليييز
    ههههههههههههههههههههههه بمناسبه السرقه بقا ف انتى ادري باللي سرقتيهم + انا الحمد لله مبشحتش حاجه من حد
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة A.N.G.L مشاهدة المشاركة
    ولا ياوند عايز صور تاني موجود كسبتني مره وكنت لاق انا كسبتك مليون مره وطلبتك ساحه تاني خوفت وقولت برب عندك صور نزل ونشوف مين قتل التاني اكتر ومين النوب يافاشل ولو ع مصلحه انا اشتريك انتا وبلدك مش محتاجه اخد حاجه من حد وكل اللي عندي من شحني مش حرامية زايك ولا محتاجه اعمل نفسي بنت علشان كله بفلوسي ياشحات ياحرامي نسيت نفسك وجاي تجيب سيره اسيادك روح اشحت حسابات ولا روح اسرق حد يلا علشان تعمل نفسك من مقامي

«دبور لاسع»

تعرف تعد لاغيت كام عايز كام صوره ؟؟؟؟؟؟؟؟

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12