صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 19
    KiNGKiMO

افتراضي Trial of Duty لفل بدأ المهمه 35

اسم المهمه:- Trial of Duty
    مكان البدأ بالمهمه:- مدينة جيران
    الفل المسموح له :- +35

1- تبدأ بالمهمه في مدينة جيران عند شخص اسمه Grand Manster Hannavalt وهو داخل نقابة المحاربين

2- سيطلب منك أن تذهب الى شخص موجود في المدخل الجنوبي الأرض البور اسمه Sir Aron Tanford في هذا المكان كلمه وسيعطيك سيف قديم اسمه Old Knights Sword وسيطلب منك طلب

3- وهو 1 من Knights Tear وستحصل عليه عند قتل وحش المهمه Spirit of Sir Herod ويجب ان تقتله بالسيف القديمOld Knights Sword وللحصول على الوحش المهمه اتبع الخطوه التالية

4- يجب ان تقتل مايقارب من 20 الى 30 وحش من Skeleton Raider ليظهر لك وحش المهمه وهو موجود قريب من عش النمل في هذا المكان

5- بعد حصولك على الطلب عد الى Sir Aron Tanford وهو موجود في المدخل الجنوبي الأرض البور في هذا المكان كلمه واعطه الطلب وسيأخذ السيف القديم

6- ثم سيرسلك الى الى مدينة دايون لتقابل شخص اسمه Sir Kiel Nighthawk وهو موجود داخل نقابة جان الظلام كلمه وسيطلب منك طلب

7- الطلب هو رسالة Report Piece وللحصول عليها يجب ان تجمع 10 من جلد Report Piece وستحصل عليه من وحشين Ghoul و Strain وهما موجودين في أراضي الأعدام في هذا المكان

8- بعد حصولك على الرساله عد الى Sir Kiel Nighthawk في مدينة دايون داخل نقابة جان الظلام كلمه وسيطلب منك طلب آخر

9- هيطلب منك انك تكلم Spirit Of Sir Talianus وعلشان تحصل عليه يجب أن تتطلع على الخطوة التالية

10- يجب ان تقتل مايقارب من 2 الى 5 وحوش من Hangman Tree وهو موجود في أراضي الأعدام في هذا المكان

11- بعد ان تكلم الشخص عد الى Sir Kiel Nighthawk في مدينة دايون داخل نقابة جان الظلام كلمه وسيطلب منك ان تذهب الى قرية الصيادون

12- اذهب الى قرية الصيادون وقابل شخص اسمها Isael Silvershadow كلمها وسيطلب منك طلب

13- الطلب هو 20 من Militas Article وستحصل عليه عند قتل وحش اسمه Leto Lizardman Warrior وهو موجود في جنوب مدينة أورين في هذا المكان

14- بعد حصولك على الطلبات عدل الى Isael Silvershadow في قرية الصيادون وسلملها الطلب

15- ثم اذهب الى مدينة جيران ولكم شخص اسمه Priest Dustin وهو موجود داخل معبد أينهازاد وهيطلب منك ثلاث طلبات

16- الثلاث طلبات كل واحد منهم تجمع 1 و كلهم تجمعهم من وحش واحد فقط اسمه Breka Orc Overlord وهو قريب من ممر الموت في هذا المكان

17- بعد حصولك على الطلبات عد الى Priest Dustin وهو موجود داخل معبد أينهازاد في مدينة جيران واعطه الطلب

18- سيطلب منك ان تقابل شخص موجود في مسلة النصر في جزيرة توكنتيج اسمه Sir Collin Windawood في هذا المكان كلمه

19- ثم عد الى مدينة جيران وكلم Priest Dustin وهو موجود داخل معبد أينهازاد

20- واخيرا عد الى من بدأت به المهمه وهو Grand Manster Hannavalt وهو داخل نقابة المحاربين في مدينة جيران وسيعطيك وسام المهمه Mark of Duty والى هنا تنتهي المهمه

(شرح المهمة بواسطة مستر لونلي)

:: محارب فعال::

شكرا على الشرح الجميل ده يا كيمو
    :::التوقيع:::

اللى خايف يروح

:: محارب::

اشرح ممتاز لاكن اصور غير واضحا عندي

:: مطرود ::

الصور غير واضحا

لو سمحتو شباب انا خلاصت 39 و37 باقي لي 35 والصور عندي غير واضحا ياريت يكون في حل

فن الصور حبيبي

اصور عندي واضحه

انا خلصت 39 و 37 وباقي 35

مافي صور

مرحبا اخي اذا ممكن تحمل الصور مرة ثانية اذا ما في مشكلة

أخوي أواجه مشكلة في الحصول على وحش المهمة الأولى Spirit of Sir Herod مع إني إتبعت الخطوات وهي قتل 20 أو30 من Skeleton Raider إلا هو هيكل العضمي المغير قتلت فوق70 بس ماظهر وحش المهمة والله لي أربعة ساعات وأنا أدور عليه ممكن مساعدة؟

خلاص حصلت الوحش بعد عناء

تحياتي

الصور مو ظاهره *ــ*

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سبع الليل مشاهدة المشاركة
    أخوي أواجه مشكلة في الحصول على وحش المهمة الأولى Spirit of Sir Herod مع إني إتبعت الخطوات وهي قتل 20 أو30 من Skeleton Raider إلا هو هيكل العضمي المغير قتلت فوق70 بس ماظهر وحش المهمة والله لي أربعة ساعات وأنا أدور عليه ممكن مساعدة؟

لو سمحت ممكن اعرف لقيتة فين انا بقالى 4 ايام مش لاقية
    عايز اعرف بينزل فين
    انا بموت وحوش كتير اوى مايقرب ل 100 و بردوا مابلاقيهوش
    انا عايز اعرف هو فين
    بليز حد يساعدنى

:: محارب مميز::

مشكور اخوي كيمو على الموضوع :] و الشرح بتحديد

يا جماعة انا مش لاقى الوحش المهمات بقالى 5 ايام

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة