صفحة 3 من 3 الأولىالأولى 123
النتائج 31 إلى 33 من 33
    «كيلتير»

انا عملت الشرح كله ومفيش حاجه اتغيرت عندى والمهمه خلصت ومش عارف كدا انا اجيب المهارات منين ومش عارف استلم مهمه التخصص التانى لانى لسه روحانى

«كيلتير»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة skysoull مشاهدة المشاركة
    اولا مشكور على الشرح يا اخى بس الشرح مو كامل والمهمه ما تنتهى متل ما قلت علشان الناس اللى تقول انها عملت المهمه
    لانك لازم تروح للتاجر سيمبلون اللى فى القريه فى محل الاسلحه والدروع وهو بيقولك تروح تجيب الكتب اللى هتقرا منها الطقوس من فيفيان القديسه فى المعبد ومن الحارس باجربا والحارس باجربما ما راح يعطيك الكتبب ببلاش لازم تجيب له قلاده امه غرب القريه وهون انا وقفت لانه ما شرح من وين فى غرب القريه او من اى وحش او اكلم حدا قال اعطنر قلاده امى واعطيك الكتاب والقلاده ضاعت منه فى حطام الالم وينها حطام الالم هيك مانى عارف هو بيقول غرب القريه وغرب القريه ما فى غير حيوانات ليزردمان قتلت منهم 100 وما طلع شئ وايضا فى المنحنى المهدوم وما بيطلع شئ من اليحيوانات هناك
    بس متأكد لما تجيب اقلاده راح يعطيك الكتاب وحينها تعطلى الكتب للقديس وهو بيقرا عليك الكتب وتطلعلك مهرات جديده تتعلمها
    يا اخوانى المهمه ما تنتهى متل ما هو واضح بالصور لسالهل بقيه مانها مشروحه
    اخيرا مشكور يا صاحب الموضوع واتمنى اللى يقدر يوصل لحل يعرفنى ارجو اكون افادتكم
    يا ريت لو عرفت تجيب القلاده منين تقولى لانى بردوا وقفت فى نفس النقطه

«كيلتير»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة badhunter3d مشاهدة المشاركة
    اليك رابط الموقع الى ان يتم رفع الصور
    http://l2.eogamer.com/wiki/Path_of_the_Human_Wizard
    الرابط بايظ مش شغال

صفحة 3 من 3 الأولىالأولى 123