صفحة 3 من 10 الأولىالأولى 12345 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 31 إلى 45 من 142
    :: محارب نادى الألف ::

بالتوفيق للجميع ,,,

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emperor مشاهدة المشاركة
    هههههه اولا بالنسبة انا قلت لو تتذكر ان شخصية moongirl قتلتنى بيها 5 مرات و 5 كنت فوق كنت بحاول اعزلك عن فاينال وليون بس للاسف هما يضربونى ضربة والتنانية وانت والنبات تكملو وفعلا مت هل فى هذا شرف وتقاخر بالنسبة للناس الى اتكلمت فعذرا مش هقدر ارد على ناس لفلات 77 اما بالنسبة للوردا البيضا وموضوع المسح ههههههههه افتكرى كويس بس كنتى فى حصار ريون ؟ مونكيلر اقسم بالله انت اول قتيل على يد البطل princeofcastel صحيح انتم ما شاء الله ظرفء ولطفاء بس يا وردا البيضا قلت لكى انا لو كنتم مكانك ما كنت اتكلمت اول شئ داركنيس وفرندز بس يمكن 2 من مافيا اصلا انت ما تستهالون ما عارفتو تعملو غير هجومين ناجحين بس بالنسبة للدور الثالث و الله هزمتك لما كانت بيوتى كوين موجودة و لو تتذكرى كنتى زعلانة ومقوهرة وطلبتى من صديقى zetzgx الى معاكم بالكلان المبارزة بارزتك 3 مرات كسبت فيهم نفسى تنكرى عشان اوريكى الصور واخلى صديقى الى معاكم بالكلان يشهد انا ما رضيت ارفع صور ولا اكلم كلمة معاكى بس للاسف لازم اكلم
    ياخي كذاب عيني عينك !!!

استحي على وجهك اعترف قول ايوة قتلتي .. انا اصلا طول عمري

طول ما العب pvp اشوف عدو لحالة .. ما اضربة الا لو كنت انا وهو لوحدنا

وياحبيبي خلاص سيبنا من موضوعك مو ناقص اخرب الموضوع بسيرتك -_- الله ما صارت شغلة ذي

المهم الله يوفقك وزي ما قلت لك عندي شي قولة خاص او سوي موضوع جديد وخلينا نتناقش فية ما عندي مشكلة نبربر للصبح
    :::التوقيع:::

غيبوبه مؤقته

Talking

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emperor مشاهدة المشاركة
    نوبات تحرج مين اولا الموضوع مش حكاية قائد لقائد بل محترف لمحترف لو تحسبها بالقيادة فبادبوى مستحيل يكلمك و كمان احترم الى هزمك خلى عندك روح رياضية وبالمناسبة انا قلت انكن3 كلانات فى بعض احنا 2 داركنيس وفرندز وايت روز المفروض بعد الى سويتو فيك امام zetagx تسكت بقى متخلنيش اكلم يعنى ما فضحتك لو كنت مكانك اسكت وما اتكلم زى ما قلت كلان سبراتنوس وكلان saint وكلان مون دانس و فى الاخر شوية من تحالف hiphip مثل دينايت كيل1 و فيجتو تش اكس وbize smile وغرهم يعنى شوف كم واحد حرام عليك تقول كلان واحد ضد كلانين تكلم كيف انت
    بالنسبه لموضوع 3 كلانات فى بعض مش ذنبى ان كلانك ميقدرش يجيب اعضاء بالنسبه لموضوع قتلتنى فى الدور ال 3 يا سلااااام؟ بأماره انك ندهت باد بوى عشان انا قتلتك اكتر من مره ؟ فاكر ولا نسيت بمناسبه جيران انت تقتلتنى مرتين وانا قتلتك مره لو قتلتنى 3 مرات اتحداك تجيب 3 صور ولما انت جيت فى ساحه جيران اقولك انا قلتله يجيبك ليه اصلك بتنسى لانى ساعدت واحد من كلانك اسمه MEDO5 قالى تعالى ورينى مكان الوحوش بتاع السب لكن زى ما بيقولو اتقى شر من احسنت اليه بدل ما يشكرنى يقولى تعالى فاركا لحظه وانت تيجى من ضهرى تضربنى لكن للاسف محاولتك فشلت لانى عملت تعويزه تخويف وكنت هقتلك راح صاحبك ضربنى من ضهرى وكنتم انتم ال 2 عليا ها؟ فاكر ولا نسيت لا اكيد فاكر على العموم انا قلتهالك قبل كده منصحكش تكون فى مكان انا ممكن اكون موجوده فيه بره نطاق السلام لانك عارف مصيرك هيكون ايه يا عينى

معتزله اللعبه
    ومعتقدش انى هرجع قريب ._.

:: مطرود ::

اولا لى خلخل بجد بالتوفيق و حركة حلوة منك لى كلانك 2 حاجة بالنسبة لى الوردة انا عارف انو داخل بى شخصية فى التحالف و عارف انو جاسوس جوا بس مش فارقة 2 حاجة بلاش تتكلم whiterose على ما اعتقد انى مختكيش تخشى القلعة صح؟؟ جيتى وسط كل الناس EPICA+SAINT+++++++ و ناس كتير مجرد ما دخلتى القلعة موتك فبلاش كلام كتير انت بتتكلمى على الفاضى قلت ليكى تعالى بفبى خفتى يبقى خلاص متتكلمش فرندذ دول الى عملو منك حاجة و بردو whiterose مش بنت و بيضحك على الكل و ردودك باين عليها فا انا مكلعك من دماغى بس انت عارفة مين هيل و عارف انا بعمل فيك اية مع نفسك

مبروك خلخل و يارب نشوفك احسن كلان
    التعديل الأخير تم بواسطة HellKnight ; 29-07-2010 الساعة 10:50 PM

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hellknight مشاهدة المشاركة
    اولا لى خلخل بجد بالتوفيق و حركة حلوة منك لى كلانك 2 حاجة بالنسبة لى الوردة انا عارف انو داخل بى شخصية فى التحالف و عارف انو جاسوس جوا بس مش فارقة 2 حاجة بلاش تتكلم whiterose على ما اعتقد انى مختكيش تخشى القلعة صح؟؟ جيتى وسط كل الناس EPICA+SAINT+++++++ و ناس كتير مجرد ما دخلتى القلعة موتك فبلاش كلام كتير انت بتتكلمى على الفاضى قلت ليكى تعالى بفبى خفتى يبقى خلاص متتكلمش فرندذ دول الى عملو منك حاجة و بردو whiterose مش بنت و بيضحك على الكل و ردودك باين عليها فا انا مكلعك من دماغى بس انت عارفة مين هيل و عارف انا بعمل فيك اية مع نفسك

]طيب كويس انك عارف ان لى جواسيس فى كل حته بس الشاطر اللى يعرف انهى شخصيتى ايوه معترفه انك قتلتنى اكتر من مره والسبب استقصاد كنت تفضل مستخبى وتقتلنى غدر ولما استخدمت طريقتك وقتلت غدر زعلت صح؟ ايوه قلتلى تعالى بى فى بى وانا رفضت لان ولا لبسى ولا سلاحى ولا مجوهراتى جاهزين وفى الحصار الجاى هتشوف انا هبقى عامله ازاى
    بالنسبه لفرندز دول اللى عملو منى حاجه اولا انا سبت فرندز وانا 75 ممكن تطلعلى حاجه واحده فرندز عملوهالى من لفل 45 ل 75؟ مفيش بمعنى مفيش حتى يوم ما صاحبك شتمنى متكلمتش وقلت عليا اشاعات لما خرجت اولا انا عارفه وانت عارف انك عارف كويس انى بنت وثانيا سواء ولد ولا بنت ده ملهوش دخل فى الموضوع

واخيرا الموضوع اسمه فعاليات كلان ((((((MoonDance))))))
    يعنى الموضوع موجه لكلان مون دانس يا ريت الردود اللى ملهاش لازمه متتحطش وكلامى موجه للجميع

معتزله اللعبه

KratosTitan

عامل فكره جهنميه ربنا يوفقكم.

وايت روس فى مثل عندنا بيقول خليك فى كوزك لما نعوزك يعنى مش عايزك تتكم خالص بموتك غدر فى وشك و لو عملت اية فى شوية نووبس فى الجيم مش بيتغيرو و ياريت تفكك من هيل نايت مش عارف انا عملك اية و المشكلة الحجة بتاتعك انك تقولى عشان خرجت من الكلان يقولو على كدا ماهو فى 100 واحد خرجو متكلمتش عليهم لية؟؟ ماتقولى سبب غيرو و بلاش كدب؟ الايام بينا كتير و بكرة هنعرف مين صح و سواء ولد ولا بنت انا مش فارقة معيا طظ

ايوه يا ريت بقى تقولى انت مالك ومالى ما فى 200 واحد فى اللعبه مصتقصدنى ليه مش عارفه

معتزله اللعبه

2kowan moslmen

وايت روز اقسم بالله انت موتنى مرة فنديت ميزو2 موتنى وانا pk لانى قتلت زا بيوتى كوين فلازم انادى واحد عشان نكون 2vs2 بعدين جاء بادبوى وقال ما فى ضرب مبارزة فلما هزمتيك فى مبارزة مرة وكل شئ راح لحالو وكملنا تجميع مون طلب منى صديقى زيتا الى معاكم بالكلان انى ابارزك فقلت يلا عشان اثبت لكى بس انى ما فزت فى الدور3 بالحظ فرحت ساحة قتال جيران و اول مبارزة
    ثانى مبارزة ماطلت فيها لحد ما بف المبارز خلص وخسرت و الثالثة حاولت بس اتعلمت واستخدمت البف قبل المبارزة بثنيتين والنتيجة http://img256.imageshack.us/img256/6227/shot00233.png
    و مستعد كل يوم ابارزك ومونكيلر من غير كلام كثير ومش مفهوم انا برضو قتلتك فى الدير وفى الحصارات بس ما اتفاخر مثلك لانى ممكن ما اكون لوحدى الى ضربتك وممكن ما تكون وقتها مستعد زى ما قلت عمرى ما بارزتك اصلا و الله الهادى

:: محارب مميز::

مشاء الله حبيت كلانكم بس انا ملتزم لكلاني فاينل فانتسي يمكن اسوي حساب تاني وادخله مون دنس ^^

يعنى زى ما انا قلت يا امبرور مرتين مش 3 متجيش تقول قتلتك 3 مرات وزى ما قلتلك اتحداك تجيب 3 صور مقدرتش ولحسن حظك انى مش من النوع النوب اللى بيصور كل حاجه بس شكلى هعمل زيهم لان زى ما omg فى ناس لما تقتل واحد تعمل فرح وتاخد الف صوره عشان كده باخد صور عشان احطها فى عنهم بجد عنده حق انا بعد كده كل لما اقتل واحد هاخد صوره عشان ميجيش واحد ملوش اى لازمه يتكلم

معتزله اللعبه

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hellknight مشاهدة المشاركة

اكثر اصحابي بكلان داركنيس +

عندي حساب بمافيا قولف .. وقائدة الكلان شخصية اضافتني .. وقلت لها انا خلخل ^.^

وعندي حسابات بكلان داركنيس طبعا اصحابي !

ولو جيت قلت ابغى ادخل معكم الكلان .. رح يقبلوني ! وانا عارف

ثالث شي عندي شخصيات بكلان فريند وطبعا قديمة وكلها قبل لا تغير القيادة

ورابع شي لو حاب اتجسس .. ياحبيبي كنت تجسست من اول

انا ياما اساعد داركنيس ونروح سوى انثارس ! واول كنا نروح بايوم

ولعلمك انا شخصيتي الي بكلانك .. اقتل فيها زاكين انا و MissOrc دايما ونتقاسم الدروبات بالدور .. لانة هذا اتفاق بيننا من قبل 6 شهور ونحنا نسوي كذا

وايش بستفيد لو تجسست عليك ! نقاط كتيبة ؟ ما رح تفيد بشي .. لانة بتكون بـ ( - ) لو نقصت

وتسلم حبيبي على ردك .. بس المشكلة سبب المشكلة انة عضو كلانك مكبر الموضوع ولا يبغى يعترف بشي -_-

واياك بالتوفيق يارب .. ونشوفك لفل 9

++++

غيبوبه مؤقته

خخخخخ خرب الموضوع -_-

2kowan moslmen

اقصد 2 بجيران و 1 فى البرج لازم تعرف انى ما احب ارفع صور بدليل انى ما رفعتها غير لما اتكلمت كثير حبيت اوريك واورى الناس قوتك المحدودة ويا بيج كايد اعترف بايه كل واحد فى اللعبة مات فى الحروب اذا كانت فى الحصارات او الدير بس ما بارزتك لو تتذكر ان كان في شبه مبارزة تقريبا قى الحصار لما رحت وشفتنى لما كسرتو الباب كل فرندز راحت على الجسر انت مشيت ناحية المدينة شفتك فضربت فيا وانا ضربت لحد لما جريت ومت طبعا مرضتش اطلع الصورة على المنتدى لانك مجبتش اى سيرة ومتشرفش بانى هزمك وانت بتجرى و الله يوفق الجميع بس

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة POKER FACE مشاهدة المشاركة
    خخخخخ خرب الموضوع -_-
    خخخخخخ عادي ياشيخ اتونس على راسة .. للاسف ما احب ارفع ضغط احد او اسوي زحمة بالمنتدى -_-

المشكلة ذا النوب غصبني على ذا الشي خخخخ

وكل شوي يقول تعال بارز تعال بارز -_- ممكن اهنيك على ذا الشي لانة اكثر اعضاء كلانة حدهم بي كي -_-

وولكمو بوكر ^*

غيبوبه مؤقته

صفحة 3 من 10 الأولىالأولى 12345 ... الأخيرةالأخيرة